سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 91 اسفند 22 , ساعت 11:57 صبح

طراحی حرفه ای وب سایت ارزان

تنها با 200 هزار تومان

کلـــــــــــــــیک کنیــــــــــــــد



بنیانگذاری کوپرتینو، کالیفرنیا، آمریکا (1 آوریل طراحی سایت ارزان در تهران 1976)
لوگوی شرکت اپل طراحی سایت ارزان در تهران
لیزا و مکینتاش (1981 تا 1989) [ویرایش] طراحی سایت ارزان در تهران
مدل‌ها توسط Sony (که دارای مهارت در طراحی قطعات الکترونیکی کوچک، بادوام و کارا بود) ارایه شد. PowerBook 100 در سال 1991 ارایه شد و استاندارد شکل و ترکیب ارگونومیک کامپیوترهای لپتاپ را بنا کرد. این محصول شهرت اپل را به عنوان یک تولیدکننده? با کیفیت هم در طراحی سایت ارزان در تهران زمینه کامپیوترهای رومیزی و هم کامپیوترهای قابل حمل تثبیت کرد. موفقیت PowerBook و چند محصول دیگر اپل در این مدت باعث افزایش سود مالی شرکت شد. مجله MacAddict سالهای 89 تا 91 را دوره اول طلایی مکینتاش نامگذاری کرد.
NEXTstep را طراحی سایت ارزان در تهران که محصول شرکت استیو جابز بود را خریداری کرد. این باعث بازگشت جابز به اپل شد. در 9 ژوئیه 1997 هیأت مدیره اپل جابز را بعد از 12 سال ضرر مالی و ارزش سهام پایین به سمت مدیرعامل منصوب کرد. جابز کار خود را به عنوان مدیرعامل موقت شروع کرد و دست به اصلاحات گسترده‌ای در ساختار اپل زد.

شرکت‌های وابسته بریبرن کاپیتل، شرکت طراحی سایت ارزان در تهران فایل‌میکر

فهرست محصولات[نمایش] طراحی سایت ارزان در تهران

مرکز شرکت اپل در «اینفینیت لوپ» شهر کوپرتینو در ایالت کالیفرنیای طراحی سایت ارزان در تهران آمریکا
اپل طراحی سایت ارزان در تهران معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آی‌پاد، آی‌مک، مک بوک و آی‌فون را نام برد.
محصولات طراحی سایت ارزان در تهران

این شرکت در دهه? هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن طراحی سایت ارزان در تهران مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.
وب‌گاه apple.com طراحی سایت ارزان در تهران

تولیدات شرکت طراحی سایت ارزان در تهران 

درآمد 108?249 طراحی سایت ارزان در تهران میلیارد دلار (سال مالی 2011)


باب منسفیلد (مک طراحی سایت ارزان در تهران و آیفون سخت افزار مهندسی)

اواسط دهه 1980 اپل دارای دو دپارتمان بود: یکی روی سری‌های Apple II که خاص کاربران خانگی بود و دیگری روی سیستم‌های مکینتاش که مخصوص کاربران حرفه‌ای طراحی شده بود و به نوعی روی این دو دپارتمان تحقیقات بسیاری را انجام داد اما با تمام این تلاش‌ها و تحقیقات مکینتاش نتوانست به سهم بازاری مشابه دهه 70 کامپیوترهای Apple II دست پیدا کند، اما همچنان به رقابت خود با طراحی سایت ارزان در تهران کامپیوترهای IBM ادامه داد.(مکینتاش (سیستم unix) با مک او اس فرق دارد)
شرکت اپل طراحی سایت ارزان در تهران
Apple Inc. طراحی سایت ارزان در تهران ‎
نماد اصلی اپل توسط استیو جابز و رون وین طراحی شده بود طراحی سایت ارزان در تهران که ایزاک نیوتن را نشان می‌داد درحالی که زیر یک درخت سیب نشسته‌است. هرچند این طرح خیلی زود با طرح مشهور سیب رنگین کمان که یک گاز از کنار آن گرفته شده تعویض شد. این یکی از طرح‌هایی بود که راب یانوف در سال 1976 به جابز نشان داده بود[نیازمند منبع]. در سال 1998 نماد اپل تک رنگ شد بدون اینکه رنگ خاصی برای آن به کار رود، برای مثال سیب بر روی PowerMac G5 و Apple iMac خاکستری است، در Mac OS X به صورت پیش فرض آبی است. در صفحه بوت OS X 10?3 و OS X 10?4 رنگ کرمی دارد و بر روی iBook و PowerBook G4 وMacBook Pro سفید است. نماد اپل یکی از شناخته شده‌ترین نمادها در جهان است و به طور برجسته در تمامی محصولات اپل و فروشگاه‌ها دیده می‌شود.
برنامه ساخت انیمیشن موجب شد تا مکینتاش در بین انتشارات طراحی سایت ارزان در تهران و سازندگان فیلم و موسیقی طرفداران بسیاری پیدا کند. بسیاری از نرم‌افزارهای مشهور کنونی مانند مایکروسافت ورد و ادوبی فتوشاپ اولین بار برای کامپیوتر مکینتاش نوشته شدند.
همچنین این شرکت در زمینه? تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز طراحی سایت ارزان در تهران نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.
در اواسط دهه 90 اپل بر روی بهبود قابلیت‌های سیستم‌عامل مکینتاش کار می‌کرد، بعد از اولین تلاش برای تغییر کدهای آن اپل به این نتیجه رسید که بهتر است نوشتن یک سیستم‌عامل جدید را آغاز کند و بعد آن را مطابق رابط کاربری مکینتاش طراحی سایت ارزان در تهران اصلاح کند. بعد از شکست پروژه مشترک با IBM برای نوشتن سیستم‌عامل جدید، اپل سیستم‌عامل 

با یادگیری چند درس دردناک بعد از معرفی کامپیوتر حجیم مکینتاش پرتابل طراحی سایت ارزان در تهران در 1989، اپل به طراحی صنعتی روی آورد و استراتژی خود را بر پایه ارایه سه مدل کامپیوتر قابل حمل بنا کرد. یکی از این 
مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده است. وی یک ماه طراحی سایت ارزان در تهران قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته است. استیو جابز وی همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین[1] این شرکت را بنیانگذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته سهام خود را واگذار کرد.[2][3]

جاناتان آیو (طراحی طراحی سایت ارزان در تهران صنعتی)
دوران طلایی (1989 تا 1991) طراحی سایت ارزان در تهران [ویرایش]
عصر اینتل (2006 تا طراحی سایت ارزان در تهران کنون) [ویرایش]

کمپانی اپل در سال 1971 با دوستی استیو وزنیاک 21 ساله مهندس کامپیوتر و استیو جابز 16 ساله متولد شد به طوری که با گذشت شش سال از آشنایی این دو نفر در سال 1977 این کمپانی با معرفی کامپیوتر شخصی Apple I که در گاراژ خانه جابز به صورت دستی ساخته شده بود رسماً با نام تجاری Apple Computer Inc به بازار تکنلوژی وارد شد و توانست ظرف مدت کوتاهی با فروش تعدادی از این مدل کامپیوتر شخصی، اعتباری برای خود دست و طراحی سایت ارزان در تهران پا کند. 
پیتر اوپنهایمر طراحی سایت ارزان در تهران (CFO)
در ادامه بیانیه اَپل آمده است: «ما در اَپل تعداد اندکی از سیستم‌های آلوده را شناسایی و آنها را طراحی سایت ارزان در تهران از شبکه حذف کردیم. هیچ مدرکی دال بر خروج داده‌های اطلاعاتی از اَپل وجود ندارد.» بیانیه رسمی شرکت اَپل زمان وقوع این حمله هکری را مشخص نکرده است.[4]


شرکت آمریکایی اَپِل روز سه‌شنبه، اول اسفند، 1391 اعلام کرد که «تعداد کمی» از رایانه‌های کارکنان این شرکت هدف حمله هکری قرار گرفته اما «هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده طراحی سایت ارزان در تهران است.»
هک شدن برخی از سیستم‌ها [ویرایش] طراحی سایت ارزان در تهران
شعار متفاوت فکر طراحی سایت ارزان در تهران کنید
کامپیوتر اپل سازنده طراحی سایت ارزان در تهران عمده کامپیوترهای شخصی واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا که کامپیوترهای غیر سازگار با IBM تولید می‌کند.
دارایی طراحی سایت ارزان در تهران کل 116?371 دلار (سال مالی 2011)
(1990 طراحی سایت ارزان در تهران تا 1993)PowerBook و نزول [ویرایش]
در اوایل دهه 90 اپل به این نتیجه رسید طراحی سایت ارزان در تهران که برای باقی‌ماندن در دنیای کامپیوتر باید مکینتاش را بازنویسی کند. احتیاجات کاربران و برنامه‌های کامپیوتری با سخت‌افزار و سیستم‌عامل‌های فعلی قابل پاسخگویی نبودند. در سال 1994 اپل طرفداران خود را 



همکاری بزرگ (1994 تا 1997) [ویرایش] طراحی سایت ارزان در تهران
اپل در دهم ژانویه 2006 اولین رایانه‌هایش را با پردازنده اینتل ارایه کرد. لپ‌تاپ جدید MacBook Pro جایگزین سری قدیمی PowerBook شده‌است که حدود 4 برابر سریعتر است[نیازمند منبع] و آی‌مک جدید که 2تا 3 برابر سریعتر شده‌است. هر دو از پردازنده‌های اینتل با تکنولوژی Core Duo استفاده می‌کنند. مشارکت اپل و اینتل یک اصطلاح جدید را میان کاربران کامپیوتر به وجود آورده‌است، مکتل “Mactel” در جواب عبارت “Wintel” که به کامپیوترهایی که با پردازنده Intel و سیستم‌عامل Windows کار می‌کردند اطلاق می‌شد ساخته شده‌است. طراحی سایت ارزان در تهران البته این عبارت هیچگاه توسط یک مقام رسمی دو شرکت استفاده نشده‌است و بیشتر در میان طرفداران رواج پیدا کرده است[نیازمند منبع].

به ظاهر هکرها با استفاده از نقطه ضعفی در یک افزونه مرورگر طراحی سایت ارزان در تهران جاوا، موفق به نصب بدافزار خود بر روی دستگاه‌های مَک چند نفر از کارمندان اپل شده‌اند.


خدمات فروشگاه‌ها (خرده فروشی، آنلاین، برنامه، طراحی سایت ارزان در تهران آیتونز، آیبوکز) موبایل‌می
افراد مهم استیو جابز طراحی سایت ارزان در تهران (موسس، رئیس هیأت مدیره سابق، مدیر عامل سابق شرکت)

شرکت اَپِل (به انگلیسی: . Apple Inc)‏ یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه? طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و طراحی سایت ارزان در تهران نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تاسیس شد.
در 1998 یک سال بعد از برگشت جابز به شرکت، اپل یک مکینتاش کامل را به نام iMac به بازار معرفی کرد، یک طراحی جدید که بیشتر استانداردهای طراحی سایت ارزان در تهران اپل را مانند SCSI و ADB را حذف کرده و به جای آن دو درگاه USB قرارداده بود. در حالی که از نظر فنی چندان قابل توجه نبود دارای یک خاصیت ابتکاری جدید بود یعنی پوسته پلاستیکی شفاف که در رنگ‌های آبی و سفید ارایه می‌شد. 800?000 سیستم iMac در سال 98فروخته شد. بعد از سال 93 این اولین سالی بود که اپل به سود می‌رسید. در سال 2001 اپل سیستم‌عامل Mac OS X را ارایه کرد که بر پایه NEXTstep و Unix BSD بنا شده بود. OS X بین مشتریان و حرفه‌ای‌ها به ثبات و قابلیت اعتماد بالا همراه با ضریب امنیتی یونیکس و با یک رابط کاربری که استفاده آسان از آن را تضمین می‌کرد شناخته شد. در اواخر 2001 اپل اولین iPod که دستگاه پخش دیجیتال موسیقی قابل حمل بود را ارایه کرد. محصولی که بافروش بیش از 42 میلیون به طرز شگفت آوری موفقیت آمیز بود. iPod با iTunes (که برنامه‌ای برای فروش موسیقی به قیمت هر آهنگ 99 سنت است) همراه شد. تا فوریه 2006 بیش یک میلیارد آهنگ قابل بارگیری از اینترنت برای iPod وجود دارد. در مارس 2005 اپل پشتیبانی خود را از تکنولوژی جدید Blu-Ray سونی اعلام کرد و به Blu-Ray Association پیوست. جابز در ژوین 2005 در یک سخنرانی از فروش کامپیوترهای جدید مکینتاش با پردازنده اینتل در ژانویه 2006 خبر داد. وی همچنین گفت که انتقال مکینتاش از PowerPC به Intel تا سال 2007 طول خواهد کشید.

سود خالص 33?790 دلار (سال طراحی سایت ارزان در تهران مالی 2011)
با اتحاد با رقیب قدیمی خود یعنی IBM و موتورلا غافلگیر کرد. این یک پیشنهاد جدید بود برای تولید یک کامپیوتر جدید بود که از سخت‌افزار IBM و موتورلا طراحی سایت ارزان در تهران و نرم‌افزار اپل استفاده می‌کرد. اپل با اتحاد AIM (Apple IBM Motorola) امید داشت که از مایکروسافت تنها رقیبش جلو بیفتد. بعد از آن اپل خط تولید Power Macintosh را راه اندازی کرد که از پردازنده PowerPC IBM به جای سری 68k موتورلا استفاده می‌کرد. سیستم‌عامل اپل برای پردازنده جدید بازنویسی شد.
استیو جابز موسس شرکت اپل طراحی سایت ارزان در تهران
برای دیگر کاربردها، اپل (ابهام‌زدایی) طراحی سایت ارزان در تهران را ببینید.
شمار کارکنان 60?400 نفر (2011) طراحی سایت ارزان در تهران

نماد اپل [ویرایش] طراحی سایت ارزان در تهران

نوع طراحی سایت ارزان در تهران شرکت شرکت سهامی عام
در سال 1983 اپل با ارائه مدل «لیزا» (Lisa) که اولین کامپیوتر مجهز به ماوس و سیستم‌عامل دارای واسط گرافیکی، آیکون‌ها و پنجره‌ها بود توانست انقلابی بزرگ در زمینه کامپیوترهای شخصی به وجود آورد. بعد از آن در سال 1984 سیستم‌عامل مکینتاش توسط اپل در حالی روانه بازار شد که تبلیغات بسیار گسترده‌ای برایش انجام گرفته بود. ظهور مکینتاش و طراحی سایت ارزان در تهران ارائه نسخه‌های مختلف برنامه‌های نشر رومیزی توسط کمپانی ادوبی (Adobe) نظیر PageMaker و بعدها 
ولی دوره طلایی ادامه پیدا نکرد. مایکروسافت ویندوز یک رابط جدید را به نمایش گذاشت که به عقیده بسیاری از مردم از نظر کارایی به راحتی مکینتاش بود. اپل، مایکروسافت را متهم به کپی برداری از روی مکینتاش کرد ولی ویندوز به پیشرفت خود ادامه داد. در طول دهه 90، اپل خط تولید خود را گسترش داد. اپل تنوع زیادی از محصولات را ارایه می‌داد. هزینه? تولید این گوناگونی محصولات از یک طرف و گسترش محبوبیت مایکروسافت ویندوز که با طراحی سایت ارزان در تهران تبلیغات زیادی همراه بود از طرف دیگر منجر شد اپل تا مرز ورشکستگی پیش رود.

شعبه مرکزی اینفینیت طراحی سایت ارزان در تهران لوپ، کوپرتینو، کالیفرنیا


شروع دوباره (1998 تا 2005) طراحی سایت ارزان در تهران [ویرایش]
تیم طراحی سایت ارزان در تهران کوک (COO)
بنیانگذاری اپل (1976 تا 1980) [ویرایش] طراحی سایت ارزان در تهران
ارائه مدل جدیدی از کامپیوترهای قابل حمل توسط اپل در سال 1989 طراحی سایت ارزان در تهران به نام Macintosh Portable کلید خورد و بعد از آن نوت بوک PowerBook وارد بازار شد. نوت بوکی که با همکاری کمپانی سونی و به کارگیری باتری‌های دو ساعته، صفحه مانیتور 9 اینچی و هارد درایو 20 مگابایتی به فرمی کاملاً ارگونومیک طراحی شده بود توانست در سال 1991 سود زیادی را نصیب این کمپانی کند. این دوران به قدری در دوران کاری اپل سودآور و درخشان به شمار می‌آید که از آن به عنوان «دوران طلایی» یاد می‌کنند.


بلافاصله در سال 1977 اپل نوع دیگری از کامپیوتر شخصی یعنی Apple II را وارد بازار کرد که به دلیل مجهز بودنش به فلاپی درایو 5?25 اینچی از رقبای دیگر خود در آن دوره نظیر Commodore که از نوار مغناطیسی برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کرد، پیشی گرفت. در سال 1980 اپل سعی کرد با معرفی مدل Apple III که به نوعی بهینه شده سری Apple II به شمار می‌آمد با بزرگ‌ترین رقیب آن دوره یعنی آی‌بی‌ام که با تجهیز کامپیوترهای خود به سیستم‌عامل DOS توانسته بود سهم زیادی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد، واردطراحی سایت ارزان در تهران رقابت جدی شود اما به دلیل ایراداتی که در طراحی این مدل وجود داشت مجبور شد تا صدها دستگاه از Apple III فروخته شده را به کمپانی برگردانده و از همین جا با تعیین و تشخیص راه‌حل‌های ممکن برای رفع مشکل مدل Apple III ایده ساخت مدلی جدید خلق شد.
به گزارش شبکه خبری سی ان ان، شرکت اپل طی بیانیه‌ای گفت که این رخنه از طریق یک سایت متعلق به طراحی سایت ارزان در تهران «برنامه‌نویسان خارج از این مجموعه انجام شده است.»


سه شنبه 91 اسفند 22 , ساعت 11:53 صبح

طراحی حرفه ای وب سایت ارزان

تنها با 200 هزار تومان

کلـــــــــــــــیک کنیــــــــــــــد


به دلیل اثربخش بودن استراتژی‌های استیو جابز، هنگامی که در ماه مه سال 2000، ارزش‌بازار اپل یک‌بیستم مایکروسافت بود، افزایش یافت. در مه سال 2010، اپل به عنوان ارزشمندترین طراحی سایت فروشگاهی شرکت تکنولوژی جهان از مایکروسافت پیشی گرفت و در سپتامبر 2011، حدود 70درصد از مایکروسافت ارزشمندتر بود.[35]
استیو جابز و طراحی سایت فروشگاهی بیل گیتس در کنفرانس All Things Digital در سال 2007



بازگشت مجدد استیو جابز: زندگی‌نامه? طراحی سایت فروشگاهی غیرمجاز استیو جابز، نوشته شده توسط آلن دویستچمن در سال 2001
به گفته? اریک هسلدال[واژه‌نامه 37] از مجله? بلومبرگ بیزینس‌ویک، «جابز در مقایسه با بیل گیتس، آنچنان در مورد همکاری در زمینه? امور بشردوستانه شناخته شده نیست.»[113] با این حال جابز در سال 1985 میلادی گفت که «امور بشردوستانه را به شکل پنهانی انجام می‌دهد.»[40] پس از بازگشت جابز به اپل به عنوان مدیرعامل در سال 1997، او تمام برنامه‌های بشردوستانه را در ابتدا حذف کرد.[113] به گفته برخی دوستان او به نیویورک تایمز، جابز حس می‌کرد که می‌تواند توسعه? بهتر اپل را انجام دهد تا این که به امور خیریه کمک مالی کند.[114] بعدها تحت مدیریت جابز، اپل عضو طرح محصول قرمز[واژه‌نامه 38] (تولید نسخه‌های قرمز از دستگاه‌ها، تا بخشی از سود حاصل از فروش آن‌ها به امور مبارزه با ایدز طراحی سایت فروشگاهی در آفریقا اختصاص یابد[115]) شد. اپل با این اقدام، بزرگ‌ترین شریک خیریه از ابتدای این حرکت می‌شد. بونو، یکی از مؤسسین طرح محصول قرمز، پس از دفاع از عملکرد جابز و همسرش در امور خیریه، از قول جابز گفت:
بشر دوستی طراحی سایت فروشگاهی

واژه‌نامه طراحی سایت فروشگاهی
مجسمه? استیو طراحی سایت فروشگاهی جابز در بوداپست مجارستان
درگذشت طراحی سایت فروشگاهی

در سال 1985 رییس‌جمهور رونالد ریگان، مدال ملی فناوری و نوآوری را به استیو جابز و استیو وزنیاک به خاطر معرفی و گسترش کامپیوتر شخصی اهدا کرد. (در میان طراحی سایت فروشگاهی اولین افرادی که موفق به کسب این افتخار شده‌اند)[141] در سال 2007، جابز به وسیله? مجله فورچون در یک لیست بیست‌وپنج نفره به عنوان قدرتمندترین فرد و بالاتر از افرادی چون بیل گیتس، روپرت مرداک و اریک اشمیت در تجارت معرفی شد[142] و جیمز کالینز[واژه‌نامه 41] (مولف و سخنران در زمینه تجارت) او را «بتهوون تجارت» خواند.[143] در دسامبر 2007، آرنولد شوارزنگر فرماندار وقت کالیفرنیا و بانوی اول ماریا شرایور،[واژه‌نامه 42] افتخار ورود به «تالار مشاهیر کالیفرنیا» که در موزه تاریخ و زنان و هنر کالیفرنیا واقع است، را نصیب استیو جابز کردند.[144]

جابز در سال 2000 ملاقاتی با لینوس توروالدز داشت و او طراحی سایت فروشگاهی را به دفتر اپل در کوپرتینو دعوت کرد. جابز قصد داشت تا توروالدز را در اپل به کار بگیرد و او توسعه? لینوکس را رها کند. این اتفاق هرگز رخ نداد و توروالدز به پیشنهاد جابز پاسخ منفی داد.[104]



خانواده? جابز پس از مرگ او طی بیانیه‌ای چنین اعلام کرد: طراحی سایت فروشگاهی
از نظر جابز، اچ‌پی برای مدت طولانی، نماد دره? سیلیکون بود. جابز پس از ابراز خوشحالی عده‌ای طراحی سایت فروشگاهی پس از پیروزی آی‌پد در مقابل اچ‌پی، با ناراحتی گفت:«هیولت و پاکارد یک شرکت بزرگ ساختند، آن‌ها احساس می‌کردند شرکت را به افراد توانمندی سپرده‌اند. اما اچ‌پی هم‌اکنون تجزیه و نابود شده‌است. غم‌انگیز است.»[35]

لجاجت و یک‌دندگی‌های او بعد از تشخیص بیماری‌اش در اکتبر طراحی سایت فروشگاهی 2003، نه ماه طول کشید. در ژوئیه سال 2004، اسکن کت نشان داد که تومور رشد کرده‌است و به احتمال زیاد پخش شده‌است. جابز در 31 ژوئیه سال 2004، در مرکز پزشکی دانشگاه استنفورد تحت عمل جراحی قرار گرفت.[21]


جابز جدال لفظی با مایکل دل، مدیرعامل شرکت دل داشت. این اختلاف از زمانی آغاز شد که جابز از دل به خاطر ساخت «جعبه‌های قهوه‌ای بدون نوآوری» انتقادکرد.[108] در اکتبر 1997 در یک نشست گارتنر، هنگامی که از مایکل دل پرسیده شد که اگر در طراحی سایت فروشگاهی شرکت کامپیوتری اپل که آن موقع اوضاع خوبی نداشت، به جای جابز مدیرعامل بود چه می‌کرد؟ او در پاسخ گفت: «درب شرکت را می‌بستم و پول سهام‌داران را پس می‌دادم.»[108] در سال 2006 جابز هنگامی که ارزش‌بازار شرکت اپل از شرکت دل پیشی گرفت، طی یک ایمیل به تمامی کارکنان اپل نوشت:
جابز در طراحی سایت فروشگاهی مدت درمانش ظاهراً شیمی درمانی و پرتودرمانی نشد.[119][121]

استیو جابز خواهان کمال بود.[97] او در سخنرانی خود در مک‌ورلد - آی‌ورلد در ژانویه 2007 در نقل قولی از وین گرتزکی[واژه‌نامه 33] (بازیکن طراحی سایت فروشگاهی سابق کانادایی هاکی روی یخ و ملقب به بزرگترین بازیکن هاکی همه? دوران) گفت:
روش طراحی سایت فروشگاهی مدیریت
« من معتقدم اپل طراحی سایت فروشگاهی خلاق‌ترین و درخشان‌ترین روزهای خود را پیش رو دارد.[124] »
این نگاره در صفحه? نخست وبگاه اپل در تاریخ طراحی سایت فروشگاهی 5 اکتبر 2011 میلادی به دلیل درگذشت استیو جابز جای گرفت.[125]

جابز: فیلم در حال ساخت با موضوع طراحی سایت فروشگاهی زندگی استیو جابز

جابز 49 ساله در سال 2004 طی یک ایمیل که آن را از تخت بیمارستان ارسال کرد، به کارمندانش اعلام کرد: «من چند خبر طراحی سایت فروشگاهی شخصی دارم که نیاز دارم آن‌ها را با شما در میان بگذارم و دوست دارم که آن را مستقیماً از خود من بشنوید. من به یک نوع خیلی نادر از سرطان لوزالمعده مبتلا شده‌ام که به وسیله عمل جراحی قابل درمان است و نیاز به شیمی‌درمانی و پرتودرمانی ندارد.»[119] در نهایت در آگوست 2004، پس از یک عمل جراحی موفقیت آمیز، تومور از بدن جابز خارج شد.[120] طی دوره غیبت جابز، تیم کوک عهده‌دار مسئولیت او بود.[119]
کناره‌گیری طراحی سایت فروشگاهی


اسطوره: استیو جابز: زندگی‌نامه? غیرمجاز استیو طراحی سایت فروشگاهی جابز، نوشته شده توسط جفری یانگ و ویلیام سیمون در سال 1996
جابز و گیتس رابطه? پیچیده‌ای داشتند.[106] به گفته? بیل گیتس، او و جابز بیش از نیمی از عمرشان را همکار، رقیب و دوست بوده‌اند.[107] آن‌ها در عین حال که همیشه رقیب هم بودند و یکدیگر را به چالش می‌کشیدند، در زمان‌های مختلف شریک هم نیز بودند.[106] جابز در جایی درباره? گیتس گفت: «بیل اصولاً قوه? تصور خوبی ندارد و هرگز چیزی را اختراع نکرده‌است. فکر می‌کنم او بیشتر در امور بشردوستانه راحت است تا در تکنولوژی. طراحی سایت فروشگاهی او به شکل بی‌شرمانه‌ای ایده‌های دیگران را می‌دزدد.»[35] گیتس هم در مورد جابز گفت: «راه‌های بیشتری برای نگاه کردن به این موضوع وجود دارد. به نظر من، موضوع بیشتر مانند این است که ما هردویمان همسایه? ثروتمندی به نام زیراکس داشتیم. من شیشه? خانه او را شکستم تا تلویزیونش را بدزدم ولی متوجه شدم تو زودتر آن را دزدیده‌ای.»[35]
پس از مرگ جابز، صفحه? اول وب‌گاه اپل به عکسی سیاه و سفید از وی اختصاص یافت و آدرس ایمیلی نمایش داده شده‌بود که عموم مردم بتوانند خاطرات و پیام‌های تسلیتشان را به اشتراک بگذارند.[125] طراحی سایت فروشگاهی
اوضاع نشان می‌دهد که مایکل دل پیشگوی خوبی نیست. بر مبنای اطلاعات امروز بازار بورس، ارزش سهام اپل از دل بیشتر است. البته سهام بالا و پایین می‌رود و فردا ممکن است چیزهایی تغییر کند اما من طراحی سایت فروشگاهی فکر کردم این نکته، امروز ارزش گفتنش را داشت. استیو[109]




طبق گفته? دکتر رمزی امری[واژه‌نامه 39] طراحی سایت فروشگاهی (یک کارشناس سرطان لوزالمعده که در مدرسه? پزشکی هاروارد کار می‌کند) انتخاب درمان‌های جایگزین نظیر رژیم غذایی خاص، توسط جابز سبب مرگ زودهنگام غیرمحتومش شد.[122]
در اوت سال 2009 میلادی، درنظرسنجی جونیور اچیومنت، او به عنوان مورد تحسین‌ترین کارآفرین در میان نوجوانان انتخاب شد.[145] در نوامبر 2009، به وسیله مجله فورچون به عنوان «مدیرعامل دهه» انتخاب شد.[146] در سال 2010، در رده? هفدهم قدرتمندترین افراد جهان از دیدگاه فوربز قرار گرفت.[147] در دسامبر 2010، فایننشیال تایمز، جابز را به عنوان مرد سال 2010 معرفی کرد.[148] هنگام استعفای استیو جابز و پس از مرگش، بارها با عناوین آینده‌بین، پیشرو و نابغه معرفی شد.[149][150][151][152][153] پس از استعفای استیو جابز از مدیرعاملی اپل، نیویورک تایمز، استیو جابز را به عنوان هنری فورد این دوره توصیف کرد.[154] و او را طراحی سایت فروشگاهی با توماس ادیسون مقایسه کرد.[155] در 21 دسامبر 2011 در بوداپست، شرکت گرافی‌سافت، اولین مجسمه? برنزی استیو جابز را ارائه داد و او را یکی از بزرگترین شخصیت‌های عصر مدرن معرفی کرد.[156]

پس از آن‌که آی‌فون در سال 2007 رونمایی شد، جابز گوگل را تهدید کرد که چنان‌چه به توسعه? اندروید طراحی سایت فروشگاهی ادامه دهد و در آن از ویژگی‌های برتر آی‌فون، از جمله لمس چندگانه استفاده کند، به طور قانونی از آن شرکت شکایت خواهدکرد. در ابتدا گوگل از هرگونه کپی‌برداری خودداری می‌کرد. اما در سال 2010، اچ‌تی‌سی یک گجت مبتنی بر اندروید را عرضه کرد که ویژگی لمس چندگانه و تعداد دیگری از ویژگی‌های آن از روی آی‌فون کپی‌برداری شده‌بود. این مسئله سبب اعلامیه رسمی جابز علیه شعار گوگل (شیطان صفت نباشید) شد و این‌که «این شعار چرندیات است.» جابز گفت: «من تا آخرین نفس و تا آخرین پنی از درآمد 40 میلیاردی اپل را برای احقاق این حق صرف می‌کنم. این محصول دزدی است. جدای از مقوله? جستجو، سایر محصولات گوگل همگی افتضاح هستند.»[21]
والتر ایزاکسون درباره? جابز می‌گوید: «او یک کارآفرین خلاق بوده و طراحی سایت فروشگاهی در شش صنعت مختلف انقلاب ایجاد کرده و آن‌ها را به کمال رسانیده‌است: رایانه‌های شخصی، فیلم‌های انیمیشن، موسیقی، تلفن، تبلت و انتشارات دیجیتال»[35]
« هیچ شانسی بزرگ‌تر از این نیست که زندگی طراحی سایت فروشگاهی انسان‌ها را نجات داد.[116] »
غارتگران دره سیلیکون: طراحی سایت فروشگاهی فیلمی با موضوع ساخت اولین کامپیوتر شخصی در سال 1999
جابز بین سال‌های طراحی سایت فروشگاهی 1999 تا 2002 عضو هیئت مدیره? شرکت گپ بود.[105]
استیو جابز در طراحی سایت فروشگاهی این نامه افزود:
استیو جابز طراحی سایت فروشگاهی در رسانه‌ها

« من همواره به شما گفته بودم اگر روزی بیاید که طراحی سایت فروشگاهی نتوانم وظایف خود را به عنوان مدیر عامل اپل ایفا کنم، شما نخستین کسانی خواهید بود که از این موضوع مطلع خواهیدشد. متأسفانه چنین روزی فرا رسیده‌است. »
جمله قدیمی از وین گرتزکی است که من آن را دوست دارم. «موقع هاکی، من ترجیح می‌دهم ببینم توپ (هاکی پاک) کجا خواهدرفت و بر این اساس حرکاتم را تنظیم می‌کنم، به‌جای اینکه کورکورانه دنبال توپ حرکت‌کنم.» و ما همیشهطراحی سایت فروشگاهی سعی می‌کنیم تا این را در اپل اجرا کنیم.[98]
تایم در سال 1983 میلادی، جابز را طراحی سایت فروشگاهی به عنوان «مشهورترین استاد میکرو (الکترونیک)» معرفی کرد.[140]
« استیو طراحی سایت فروشگاهی در آرامش از دنیا رفت...[130] »
جابز همواره احساس می‌کرد که اریک اشمیت (که در زمان توسعه? آی‌فون و آی‌پد، مدیرعامل گوگل[110] و عضو هیئت مدیره? اپل بود[111]) و لری پیج و سرگئی برین (موسسان گوگل که جابز را معلم خود می‌دانستند) به او خیانت کرده‌اند. این حس زمانی بیشتر شد که رابط کاربری اندروید، ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را از آی‌اواس طراحی سایت فروشگاهی اقتباس می‌کرد.[35]


جابز در اوت 2011 از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد.[92] تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به طراحی سایت فروشگاهی عنوان رئیس هیأت‌مدیره انتخاب شد.[93] پس از استعفای جابز، سهام اپل در عرض تنها چند ساعت به میزان 5 درصد افت کرد.[94]

دارایی طراحی سایت فروشگاهی

نوشتار اصلی: واکنش‌ها به مرگ طراحی سایت فروشگاهی استیو جابز

استیو جابز در تاریخ چهارشنبه 5 اکتبر 2011 در سن 56 سالگی درگذشت.[126] گواهی فوت جابز نشان می‌دهد که او حوالی ساعت 3 بعد از ظهر در خانه‌اش در پالو آلتو طراحی سایت فروشگاهی در کالیفرنیا، بر اثر ایست تنفسی ناشی از سرطان لوزالمعده درگذشت.[127] جابز پس از برگزاری یک مراسم تدفین کوچک و خصوصی در تاریخ 7 اکتبر،[128] در یک قبرستان عمومی به نام «آلتا مسا مموریال پارک»[واژه‌نامه 40] در پالو آلتو به خاک سپرده شد.[129]
جابز از پشتیبانی از ادوبی فلش بر روی آی‌پد و آی‌فون خودداری کرد.[112] از نظر او فلش یک نرم‌افزار ضعیف بود که توسط انسان‌های تنبل ساخته شده‌بود. جابز گفت:«هنگامی که جان وارناک از ادوبی طراحی سایت فروشگاهی رفت، روح ادوبی نیز از بین رفت. او یک مخترع بود که من با او رابطه? زیادی داشتم. ادوبی به شرکت کت‌وشلوار پوش‌ها تبدیل شده و دیگر قدرتی ندارد.»[35]


جابز صاحب 5?5 میلیون سهام اپل به ارزش 2?1 میلیارد دلار و و 138 میلیون سهام دیزنی به ارزش 4?4 میلیارد دلار بود.[95] فوربز در مارس 2011، ثروت جابز را 8?3 میلیارد دلار و طراحی سایت فروشگاهی قبل از مرگش (در سپتامبر 2011) 7 میلیارد دلار برآوردکرد و در جایگاه 34امین فرد ثروتمند امریکا قرار گرفت.[96]

فیلم‌ها طراحی سایت فروشگاهی




لاغر و نحیف بودن جابز در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در اوت 2006 و ژوئن 2008 و عدم حضورش در مک‌ورلد - آی‌ورلد در سال 2009 حاکی از پیشرفت بیماری او بود.[120] جابز تعادل هورمونی‌اش را از دست داده‌بود و این مسئله باعث شد سرطان او به کبدش نیز گسترش یابد. نگرانی‌های ایجاد شده به علت کاهش وزن جابز سبب شد که قیمت سهام اپل از 188 دلار در آغاز ژوئن 2008 به پایین‌تر از 156 دلار در پایان ماه ژوئیه و 97 دلار در ماه اکتبر برسد. در مارس 2009 مرد جوانی در یک طراحی سایت فروشگاهی تصادف رانندگی جانش را از دست داد و اعضای بدنش اهدا شد. جابز کبد مرد جوان را دریافت کرد. این پیوند موفقیت‌آمیز بود ولی چندان اطمینان‌بخش نبود. هنگام خروج کبد او توسط پزشکان، تومورهای پخش شده در سراسر کبد به این معنا بود که احتمالاً در ناحیه? دیگری نیز منتشر شده‌بود. ظاهراً سرطان او به سرعت رشد می‌کرد.[21]
در یک نظر سنجی که در سال 2012 از 1?000 نوجوان بین سنین 16 تا 25 سال انجام طراحی سایت فروشگاهیشد تا بزرگترین نوآور کل تاریخ شناخته شود، استیو جابز با کسب 24 درصد آراء، رتبه? دوم را پس از توماس ادیسون کسب کرد.[157]
مرگ طراحی سایت فروشگاهی او توسط وب‌گاه اپل در یک اطّلاعیه اعلام شد:
مجله فورچون درباره? او گفت: «استیو یکی از پیشتازان خودبینی در دره? سیلیکون است.»[99] چیزهای زیادی از شخصیت مصر و هجومی طراحی سایت فروشگاهی او بوجود آمد.[100] تفسیرهایی در مورد شخصیت و خلق و خوی استیو در منابعی چون «قلمرو کوچک»، (از معدود زندگی‌نامه‌های مجاز جابز) اثر مایک موریتز[واژه‌نامه 34]، «اسطوره: استیو جابز» نوشته جفری یانگ و ویلیام سیمون و در «بازگشت مجدد» اثر آلن دویستچمن وجود دارد.[100] جابز یکی از هفت رییس خشن و زمخت از دیدگاه فورچون بود.[101] دنل لوین،[واژه‌نامه 35] شریک استیو، در مورد زمان تأسیس نکست گفت: «موفقیت‌های بزرگ برای ما غیرقابل باور بود... اما ضعف‌ها غیرقابل تصور بود.»[101]
فعالیت‌های طراحی سایت فروشگاهی سیاسی
مشکلات کلیوی جابز (سنگ کلیه) به شکل غیر مستقیم باعث کشف سرطانش شد. هنگامی که جابز در اکتبر 2003 به درخواست اورولوژیست یک اسکن کت از کلیه‌هایش گرفت، معلوم شد که کلیه‌هایش سالم است اما سایه‌ای را بر روی لوزالمعده‌اش نمایان می‌کرد. پس از بررسی‌ها معلوم شد که او به سرطان مبتلا شده‌است. حتی یکی از پزشکان به او گفت که چند ماه بیشتر زنده نمی‌ماند. جابز نمی‌خواست برای برداشتن غده? سرطانی‌اش جراحی شود، درحالی که این تنها راه حل پزشکی مورد قبول بود. او چند سال بعد با پشیمانی گفت: «واقعاً نمی‌خواستم بدنم را بشکافند، برای همین سعی کردم بفهمم که آیا راه‌های دیگری جواب می‌دهند یا نه؟» پاول می‌گوید: «یک چیز مهم این بود که او واقعاً آماده شکافته‌شدن بدنش نبود. سخت است که طراحی سایت فروشگاهی کسی را وادار به این کار کنید.»[21]
والتر ایزاکسون که چند هفته قبل از مرگ جابز در خانه‌اش با او ملاقات داشت، گفت: «جابز که درد زیادی داشت در یک اتاق طراحی سایت فروشگاهی خواب در طبقه? پایین خانه بود و برای بالارفتن از پله‌ها بسیار ضعیف شده‌بود با این حال هنوز مثل گذشته تیزهوش و خوش مشرب بود.»[123] جابز که خود را وقف اپل، شرکتی که خودش آن را ساخت، کرده‌بود در روز آخری که به‌عنوان مدیرعامل در دفتر مرکزی اپل خدمت می‌کرد یک روز کامل کار کرد.[123] شواهد نشان می‌دهد که جابز تا روز قبل از مرگش برای اپل کار می‌کرد و درگیر مسائل مربوط به محصول بعدی اپل بود.[123] در استعفانامه‌ای که جابز به هیئت مدیره اپل فرستاده، آمده‌است:
استیو جابز هنگام ارائه? طراحی سایت فروشگاهی iOS در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل در سال 2008

رابطه? جابز با دیگر طراحی سایت فروشگاهی پیشتازان دره? سیلیکون
مسئله سلامتی طراحی سایت فروشگاهی
استیو جابز : زندگی‌نامه? طراحی سایت فروشگاهی مجاز استیو جابز، نوشته شده توسط والتر ایزاکسون در سال 2011
در سال 2011، در یک مصاحبه با والتر ایزاکسون، جابز بیان کرد که ملاقاتی با رییس جمهور باراک اوباما داشته‌است و از کمبود مهندسین نرم‌افزار شکایت کرده‌است و این که بیش از یک دوره رییس جمهور نخواهد بود. جابز پیشنهاد کرد که باید به هر دانشجوی خارجی که مدرک مهندسی در ایالات متحده آمریکا دریافت می‌کند، گرین کارت داده شود.[117] بعد از این ملاقات، جابز گفت: «رییس جمهور بسیار باهوش است، با این حال او در مورد این که چرا کارها به درستی انجام نمی‌شود دلیل می‌آورد، طراحی سایت فروشگاهی این مرا عصبانی می‌کند.»[117]
کتاب‌ها طراحی سایت فروشگاهی
در سال 2005، جابز تمامی کتاب‌های منتشر شده توسط جان وایلی و پسران را در فروشگاه‌های اپل در واکنش به چاپ غیر مجاز زندگی‌نامه‌اش (اسطوره: استیو جابز) تحریم کرد.[102] فلوید نورمن[واژه‌نامه 36] (یک پویانما که در طراحی سایت فروشگاهی شرکت والت دیزنی شاغل بود) درباره? جابز گفت: «جابز در پیکسار سیاست عدم مداخله را در پیش گرفته‌بود و هرگز در امور مربوط به فیلم‌سازها دخالت نمی‌کرد. او آنقدر باهوش بود که برخلاف بیشتر مدیران رده‌بالا، مزاحم هنرمندان نمی‌شد.»[103]

اندکی پس از اعلام مرگ جابز، شبکه‌های ABC، CBS و NBC این خبر را پوشش دادند[132][133][134] و افراد مشهوری چون باراک اوباما،[135] دیوید کامرون،[136] مایکل بلومبرگ،[137] بیل گیتس،[107] استیو وزنیاک،[138] اریک اشمیت،[137] لری پیج،[139] سرگئی برین،[139] تیم کوک،[137] مایکل دل،[137] ادوین کتمول،[137] طراحی سایت فروشگاهی جان لستر[137] و… برای درگذشت او بیانیه دادند.
واکنش‌ها به مرگ وی طراحی سایت فروشگاهی


افتخارها طراحی سایت فروشگاهی


در مارس 2012، فورچون، طراحی سایت فروشگاهی جابز را بزرگترین کارآفرین این دوران نامید و او را آینده‌بین، الهام‌بخش و بااستعداد توصیف کرد.[158]


ما عمیقاً غمگین هستیم که اعلام کنیم که استیو جابز امروز طراحی سایت فروشگاهی درگذشت. استعداد، علاقه و انرژی استیو منبع نوآوری‌های بی شماری بود که زندگی همه? ما را بهبود و غنا بخشید. جهان به خاطر وجود استیو به مراتب بهتر شد. بزرگترین عشق وی، همسرش لورن و خانواده‌اش بودند...[131]

جابز طی دوره? عمر خود، به تعدادی از سیاستمداران و برخی نهضت‌ها کمک مالی کرد، از جمله کمک 209 هزار دلاری به دموکرات‌ها و 1?000 دلاری به جمهوری‌خواهان و کمک 45 هزار دلاری به طراحی سایت فروشگاهیبرخی فعالیت‌ها و نهضت‌ها که مورد علاقه? شخصی‌اش بودند.[118]


سه شنبه 91 اسفند 22 , ساعت 11:51 صبح

طراحی حرفه ای وب سایت ارزان

تنها با 200 هزار تومان

کلـــــــــــــــیک کنیــــــــــــــد


از اولین روزهایی که در اپل بودم فهمیدم که زمانی به پیشرفت دست می‌یافتیم که ایده‌ای ذهنی را ایجاد می‌کردیم. اگر مردم نرم‌افزار ما را کپی می‌کردند یا می‌دزدیدند، ما از کار بی‌کار می‌شدیم. اگر از آن حفاظت نمی‌شد، برای ساختنطراحی وب سایت تبلیغاتی نرم‌افزار یا طراحی محصولات جدید انگیزه‌ای نداشتیم. اگر حفاظت از بین برود، شرکت‌های خلاق نیز از بین می‌روند و یا هرگز شروع به کار نمی‌کنند. اما دلیل ساده‌تری هم وجود دارد: دزدی کردن اشتباه‌است. هم به مردم دیگر و هم به شخصیت خودتان آسیب می‌رساند.[21]
در سال 2005، جابز در پاسخ به انتقاداتی پیرامون برنامه‌های ضعیف شرکت اپل در مورد بازیافت زباله‌های الکترونیکی، در همایش سالانه? اپل که در آوریل این سال در کوپرتینو برگزار شد، نسبت به این انتقادات مدافعین محیط زیست عکس‌العملی تند نشان داد. در این جلسه زمانی که یکی از نمایندگان برنامه‌های سرمایه‌گذاری مسئولانه? اجتماعی از وی پرسید که به طراحی وب سایت تبلیغاتی چه دلیل برنامه‌های شرکت اپل در مورد بازیافت نتوانسته‌است به سطح برنامه‌های شرکت‌های دیگر رایانه‌ای چون دل و اچ‌پی برسد، جابز با «مزخرف» خواندن گلایه‌های مدافعین محیط‌زیست، منتقد مذکور را از میدان به‌در کرد.[85] با وجود این، چند هفته? بعد، اپل اعلام کرد که آی‌پادهای خراب که باید بازیافت شوند را به رایگان از طریق فروشگاه‌های خرده‌فروشی‌اش جمع‌آوری خواهد کرد. جمعیتی فعال در زمینه? بازیافت زباله‌های الکترونیکی که با نام Computer TakeBack Campaign مشهور است، به این تصمیم شرکت اپل با نصب پرچمی به یک هواپیمای در حال پرواز برفراز محل برگزاری مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه استنفورد - که سخنران افتتاحیه? آن جابز بود - عکس‌العمل نشان داد. روی پارچه? بسته شده به هواپیما نوشته شده بود: «استیو! بازیگر کوچکی نباش. همه? زباله‌های الکترونیکی را بازیافت کن!»[واژه‌نامه 31][85]


می‌کردید و یا آهنگ‌ها را به شکل آنلاین دانلود می‌کردید. مورد دوم طراحی وب سایت تبلیغاتی معمولاً منجر به هجوم به مراکز مشکوک اشتراک فایل‌ها و خدمات تکثیر غیرمجاز بود. بنابراین جابز سعی می‌کرد روشی بهتر را برای دانلود 
نوشتار اصلی: آی‌پد طراحی وب سایت تبلیغاتی
دومی یک دستگاه تلفن همراه طراحی وب سایت تبلیغاتی انقلابی است.
نوشتار طراحی وب سایت تبلیغاتی اصلی: تاریخچه? اپل


در پاییز سال 2000، جابز تصمیم گرفت که یک پخش‌کننده? موسیقی قابل حمل طراحی کند. جابز که از طرفداران موسیقی به شمار می‌رفت، علاقه? خاصی به این پروژه داشت. خواسته اصلی جابز سهولت در استفاده بود. روشطراحی وب سایت تبلیغاتی او برای تست این سهولت چنین بود: اگر او موسیقی یا عملکردی را می‌خواست، آیا می‌توانست در سه کلیک آن را پخش یا اجرا کند.[21]
نوشتار اصلی: طراحی وب سایت تبلیغاتی آی‌فون
تونی فادل می‌گفت: «زمان‌هایی بود که ما درباره? مشکل رابط کاربری به مغز خود فشار آورده‌بودیم و فکر می‌کردیم همه? گزینه‌ها را درنظر گرفته‌ایم، و او می‌گفت: آیا به این فکر کرده‌اید؟ او مشکل یا رویکرد را مجدداً تعریف می‌کرد و مشکل کوچک ما برطرف می‌شد.»[21] اپل گزارش داد که تا اکتبر 2011، تعداد 300 میلیون آی‌پاد در سرتاسر جهان فروخته‌شد.[89] آی‌پاد وسیله‌ای بود که اپل را از یک تولیدکننده? کامپیوتر به طراحی وب سایت تبلیغاتیباارزش‌ترین شرکت جهان تبدیل کرد.[35]
جابز هنگام معرفی آی‌فون در سال طراحی وب سایت تبلیغاتی 2007
جابز از این موضوع که نتواند بر تجربه? مشتری تاثیر بگذارد، متنفر بود. اما او در این فرایند با مشکلی مواجه شد، او قسمتی از مراحل کار را نمی‌توانست تحت کنترل خود در بیاورد: «تجربه خرید یک محصول اپل از یک فروشگاه.» اکثر فروشنده‌ها توانایی و حتی انگیزه لازم را نداشتند که بتوانند ماهیت متفاوت محصولات اپل را توضیح دهند. جابز می‌گفت: طراحی وب سایت تبلیغاتی «تنها چیزی که برای فروشنده اهمیت داشت، 50 
جابز برای توانایی‌های خارق‌العاده‌اش در بازاریابی و کسب رضایت مشتریان، هم‌زمان تشویق و نقد شده‌است و حتی به این طراحی وب سایت تبلیغاتی توانایی‌ها، عنوان حوزه? تحریف حقیقت داده‌اند که مخصوصاً در زمان سخنرانی‌های او در مک‌ورلد - آی‌ورلد که با عنوان «استیو نت»[واژه‌نامه 30] نیر خوانده می‌شود، بارز می‌شوند.[85]
برای آگاهی بیشتر طراحی وب سایت تبلیغاتی نگاه کنید به: پیکسار و شرکت والت دیزنی
در 20 دسامبر 1996 طراحی وب سایت تبلیغاتی شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ 429 میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت.[63] پس از برکناری جیل آملیو در ژوئیه? سال 1997، جابز عملاً مدیرعامل اپل شد. اما او از پذیرش این سمت به طور دائم خودداری کرد. طی یک تغییر سازمانی در همان ماه، بیشتر اعضای هیئت مدیره? اپل تغییر کردند. پس از تشکیل جلسه توسط اعضای هیئت مدیره? جدید، جابز به سمت «مدیر عامل موقت»[واژه‌نامه 27] منصوب شد.[74] در ماه مارس سال 1998 جابز به منظور تمرکز اپل برای سوددهی، فوراً تعدادی از پروژه‌ها مانند نیوتن، سایبر داگ و اپن داک[واژه‌نامه 28] را لغو کرد.[75] پس از خرید نکست توسط اپل و بازگشت جابز، تکنولوژی نکست، راهش را به سوی محصولات اپل باز کرد. این تکنولوژی به عنوان مبنای توسعه? سیستم‌عامل مک اواس ده، فروشگاه اپل و فروشگاه آی‌تیونز به کار گرفته‌شد.[76] همچنین یکی از محصولاتی که جابز در ابتدای ورودش اقدام به توسعه? آن کرد، آی‌مک بود. یک حرکت تجاری که تأکید شرکت بر طراحی را نشان می‌داد.[76]


تیم برنرز لی طراحی وب سایت تبلیغاتی مرورگر وب جهان‌گستر را بر روی نکست کامپیوتر اجراکرد.[61] Info.cern.ch اولین آدرس وبگاه و وب‌سرور در جهان بود که بر روی نکست کامپیوتر در سرن اجرا شد. اولین آدرس صفحه? وب http://info.cern.ch/hypertext/WWW/TheProject.html بود که در آن به توضیح در مورد پروژه WWW پرداخته شده‌بود که بازدید?کنندگان از آن می‌توانستند هایپرتکست و جزییات فنی را برای ایجاد صفحات وبشان یاد بگیرند و حتی در مورد نحوه جستجو اطلاعاتشان در وب آشنا شوند.[62]

از نقل قول‌های معروف جابز Real Artists Ship (به فارسی: هنرمند واقعی ارسال می‌کند) بود. منظور جابز از این جمله این است که تحویل یک محصول[واژه‌نامه 29] آن‌قدر مهم طراحی وب سایت تبلیغاتی است که ویژگی‌های برتر آن اهمیت دارد.[82]
و طراحی وب سایت تبلیغاتی سومی یک ابزار ارتباطات اینترنتی است.
نسل اول آی‌پاد طراحی وب سایت تبلیغاتی
استیو جابز در مک‌ورلد ژانویه طراحی وب سایت تبلیغاتی 2007 آی‌فون را معرفی کرد. جابز گفت: «امروز ما قصد داریم سه نوع محصول انقلابی از این دسته را معرفی کنیم.

نیازی به دئودورانت یا دوش مرتب ندارد. باید مودبانه او را پشت درب می‌گذاشتیم و به او می‌گفتیم که برود دوش بگیرد. ما مجبور بودیم در جلسات به پاهای کثیفش نگاه کنیم. او کارهایی می‌کرد که برای همکارانش آزاردهنده و چندش‌آور بود.»[21] در حالی که جابز یکی از شخصیت‌های پبش‌برنده و رهبران معنوی اپل بود، منتقدین این مسئله را نیز مطرح کرده‌اند که او مدیری دمدمی مزاج و شلوغ بوده‌است.[54] در سال 1985 بین جابز و اسکالی کشمکش به‌وجود آمد. جابز به اسکالی گفت: «تو برای اپل و هدایت آن مناسب نیستی.» اسکالی هم از مدیران خواست که بین او و طراحی وب سایت تبلیغاتی جابز یکی را انتخاب کنند. آن‌ها به اتفاق آرا اسکالی را انتخاب کردند. پس جابز از کارش در اپل برکنار شد.[55] جابز در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد.[56]


آی­مک اولین محصولی بود که جابز و جاناتان آیو با همکاری هم آن را طراحی کردند که به موفقیت بزرگی نیز نایل شد. یک رایانه? رومیزی با کاربری خانگی که در سال 1998 به بازار عرضه شد. جابز معتقد بود که این محصول، باید یک محصول کامل باشد. محصولی متشکل از کیبورد، مانیتور و کیس، که درست پس از طراحی وب سایت تبلیغاتی درآوردن از جعبه بتوان آن را روشن و از آن استفاده کرد.[21]

جابز هنگام معرفی آی‌پد در طراحی وب سایت تبلیغاتی سال 2010


جابز به دلیل نوآوری و فناوری‌های جدید آزمایشی، معمولاً برای بازاریابی محصولات نکست به حوزه‌های دانشگاهی و علمی روی می‌آورد. از این دسته محصولات می‌توان به طراحی وب سایت تبلیغاتی هسته? ماک[واژه‌نامه 21]، تراشه? پردازش سیگنال دیجیتال و درگاه اترنت توکار[واژه‌نامه 22] اشاره کرد.[60]
این شرکت فیلم‌های پویانمایی موفقی مانند داستان اسباب‌بازی (1995)، زندگی یک حشره (1998)، داستان اسباب‌بازی 2 (1999)، شرکت هیولاها (2001)، در جستجوی نمو (2003) و شگفت‌انگیزان (2004) را ساخته‌است که همه? آنها برنده? جوایزی بوده‌اند. فیلم‌های بعدی ساخته شده در این شرکت ماشین‌ها (2006)، راتاتویی (2007)، وال-ئی (2008)، بالا (2009)، داستان اسباب‌بازی 3 (2010) بودند.[69] در جستجوی نمو، شگفت‌انگیزان، راتاتویی، وال-ئی، بالا و داستان اسباب‌بازی 3 هر یک جایزه? بهترین فیلم پویانمایی طراحی وب سایت تبلیغاتی را از آکادمی اُسکار را دریافت کرده‌اند.[69]

در ژانویه 2006 شرکت والت‌دیزنی اعلام کرد که طی معامله‌ای به ارزش 7?4 میلیارد دلار در حال خریدن پیکسار است.[71] جابز، پس از بسته شدن این معامله به بزرگترین سهام‌دار والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیره? والت‌دیزنی درآمد.[72] بدین طراحی وب سایت تبلیغاتی ترتیب سهام جابز با 7 درصد، از سهام مایکل ایسنر[واژه‌نامه 25] (مدیر عامل والت‌دیزنی طی سال‌های 1984 تا 2005) با 1?7 درصد و روی ایی دیزنی[واژه‌نامه 26] (یکی از اعضای خانواده دیزنی، تولد: 1930، مرگ: 2009) که تا زمان مرگش در سال 2009 صاحب یک درصد سهام بود، بیشتر شد.[73]

پایه‌گذاری شرکت رایانه‌ای نکست طراحی وب سایت تبلیغاتی

نشان متفاوت فکر کنید طراحی وب سایت تبلیغاتی
جابز به راحتی می‌توانست اجازه دهد که آهنگ‌ها به شکل غیرمجاز تکثیر شوند. موسیقی رایگان به معنای آیپادهای بیشتر و ارزشمندتر بود. با این وجود چون جابز واقعاً طرفدار موسیقی و خالق آن‌ها بود، با آنچه که او دزدی محصولات خلاقانه نامیده‌بود، مخالفت می‌کرد. بنابراین جابز اقدام به ساخت فروشگاه آی‌تیونز و ترغیب طراحی وب سایت تبلیغاتی پنج شرکت برتر ضبط موسیقی کرد، تا اجازه دهند نسخه‌های دیجیتالی آهنگ‌های آن‌ها در آن محل به فروش برسد. پیشنهاد جابز این بود که آهنگ‌های دیجیتالی با قیمت 99 سنت فروخته شوند. خریدی آسان و فوری. فروشگاه آی‌تیونز تا فوریه سال 2006، حدود یک میلیارد آهنگ به‌فروش رساند.[21]
استیو طراحی وب سایت تبلیغاتی جابز با معرفی آی‌تیونزاستور صنعت موسیقی را نجات داد.[21][90][91]
نسل اول طراحی وب سایت تبلیغاتی آی‌فون
جابز در سال 1986 یک گروه گرافیکی (که توسط جابز پیکسار نامیده‌شد[64]) را از بخش طراحی وب سایت تبلیغاتی گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم،[65] به قیمت 10 میلیون دلار خرید که 5 میلیون دلار آن را در شرکت سرمایه‌گذاری کرد.[66] این شرکت در زمینه? پویانمایی رایانه‌ای فعالیت می‌کند.[67] ادوین کتمول که از سال 1979 نایب‌رییس این بخش از لوکاس فیلم بود یکی از موسسین و مسئول فنی پیکسار شد. در این زمان حدود 44 نفر در پیکسار استخدام شدند.[68]
نوشتار اصلی: طراحی وب سایت تبلیغاتی آی‌مک


اینها سه وسیله? جداگانه یا مجزا نیستند، بلکه یک دستگاه‌است که ما آن طراحی وب سایت تبلیغاتی را آی‌فون می‌نامیم.»

آی‌پد طراحی وب سایت تبلیغاتی

نوشتار اصلی: نکست طراحی وب سایت تبلیغاتی

« اپل برای کسانی است که دید وسیعی دارند و فقط نوک انگشتان طراحی وب سایت تبلیغاتی را نمی‌بینند و می‌خواهند از کامپیوتر استفاده کنند تا به کمک آن دنیا را تغییر دهند.[35] »

جابز برخی توانایی‌هایش نظیر عشق به سادگی را ناشی از آموزش‌های ذن می‌دانست. او زیبایی‌شناسی را با حذف عناصر اضافه ممکن می‌ساخت. البته آموزش‌های ذن باعث نشد که او به آرامش و وقار برسد. او اغلب اوقات مهربان نبود. بیشتر مردم، یک نوع متعادل‌کننده بین فکر و زبان خود دارند که احساسات تند آن‌ها را تعدیل می‌کند، اما چنین چیزی در جابز وجود نداشت. او تصمیم داشت به طرز شدیدی صادق باشد. او گفت: «لازمه کار من این است که وقتی چیزی بد است حقیقت را بگویم، نه این‌که از آن چشم‌پوشی کنم.» به همین دلیل او دارای شخصیتی کاریزماتیک، الهام‌بخش و همچنین گاهی اوقات احمق بود. جابز در پاسخ به این سوال که «چرا گاهی اوقات اینقدر بدجنس هستی؟» پاسخ طراحی وب سایت تبلیغاتی داد: «این من هستم، و نمی‌توان توقع داشت که کسی غیر از خودم باشم.»[21]
نوشتار اصلی: آی‌پاد طراحی وب سایت تبلیغاتی
نسل اول طراحی وب سایت تبلیغاتی آی‌پد
رایانه? نکست‌کیوب توسط جابز به عنوان یک طراحی وب سایت تبلیغاتی کامپیوتر بین‌شخصی[واژه‌نامه 23] به‌وجود آمد که به نظر او اولین قدم پس از ایجاد کامپیوتر شخصی[واژه‌نامه 24] است.[60]
در ژوئیه سال 2011، یک دهه پس از افتتاح اولین فروشگاه اپل، این شرکت 326 فروشگاه دیگر را نیز افتتاح کرده‌بود. درآمد متوسط سالیانه هر طراحی وب سایت تبلیغاتی فروشگاه 34 میلیون دلار و میزان کل فروش خالص در سال 2010 نیز 9?8 میلیارد دلار بود. اما اهمیت فروشگاه‌ها از این هم فراتر بود. آن‌ها به طور مستقیم 15 درصد کل درآمد اپل را تأمین می‌کردند.[21]

آی‌تیونزاستور طراحی وب سایت تبلیغاتی
درصد پورسانت بود.» سایر کامپیوترها تقریباً نام و علامت تجاری نداشتند، اما محصولات اپل با ویژگی‌های نوآورانه و نیز قیمت بالاتری عرضه می‌شدند. او دوست طراحی وب سایت تبلیغاتی نداشت که یک محصول اپل بین یک محصول کامپک و دل قرار داشته‌باشد و یک فروشنده بی‌دانش ویژگی‌های هریک از آن‌ها را از بر بگوید. جابز می‌گفت: «سرمان کلاه رفته‌بود، مگر این‌که راهی برای رساندن پیام‌مان به مشتری پیدا می‌کردیم.»[21]
اپل‌استور خیابان طراحی وب سایت تبلیغاتی پنجم منهتن

زندگی حرفه‌ای طراحی وب سایت تبلیغاتی

نکست کامپیوتر به‌کار گرفته‌شده به دست تیم طراحی وب سایت تبلیغاتی برنرز لی در سرن که سپس نخستین سرور وب جهان‌گستر شد
پیکسار و دیزنی طراحی وب سایت تبلیغاتی
این رایانه در آگوست 1998 با قیمت 1?299 دلار عرضه شد و در شش هفته? اول 278?000 دستگاه از آن به فروش رفت. در تاریخ عرضه? محصولات طراحی وب سایت تبلیغاتی اپل، این محصول بالاترین سرعت فروش را داشت. نکته? قابل توجه این بود که 32درصد از فروش آن، مربوط به خریدارانی می‌شد که برای اولین‌بار کامپیوتر خریده‌اند و 12 درصد دیگر در گذشته از مایکروسافت ویندوز استفاده می‌کردند.[35]
پس از عرضه? محصول، در کمتر از یک ماه، اپل یک میلیون آی‌پد فروخت که دو برابر سریع‌تر از فروش آی‌فون بود. تا مارس 2011، نه ماه پس از عرضه? محصول، پانزده میلیون آی‌پد فروخته‌شد. بر طبق برخی معیارها، این موفق‌ترین عرضه? یک محصول مصرفی در تاریخ طراحی وب سایت تبلیغاتی بود.[35]

نسل اول طراحی وب سایت تبلیغاتی آی‌مک
آی‌پاد طراحی وب سایت تبلیغاتی



در سال 2007 پروژه تبلت با ایده? جابز، به یک پروژه جدی در اپل تبدیل شد. در یکی از جلسات ایده‌پردازی تیم اجرایی، آیو این سوال را مطرح کرد که: «چرا دستگاه‌ها باید صفحه‌کلید داشته‌باشند که به صفحه لولا شود؟ این طرح گران‌قیمت و ضخیم است.» او گفت: «می‌توانیم با استفاده از یک رابط چندلمسی، صفحه‌کلید را روی صفحه تعبیه کنیم.» جابز هم موافقت کرد. جابز در ابتدا قصدداشت که در آی‌پد از چیپ اتم که اینتل در حال ساخت آن بود استفاده کند، اما در نهایت تصمیم گرفته‌شد که در آی‌پد از طراحی وب سایت تبلیغاتی پردازنده‌ای بر اساس معماری ARM استفاده شود.[21]
برخی از جملات این متن نظیر «آن‌ها نسل بشر را رو به جلو پیش می‌برند» را شخصاً خود استیو جابز نوشته‌است.[35] طراحی وب سایت تبلیغاتی
نوشتار اصلی: متفاوت طراحی وب سایت تبلیغاتی فکر کنید
نوشتار طراحی وب سایت تبلیغاتی اصلی: اپل‌استور


نوآوری‌ها طراحی وب سایت تبلیغاتی



تا پایان سال 2010، اپل حدود 90 میلیون آی‌فون فروخت و بیش از نیمی از کل سود تولید شده در بازار تلفن همراه را بدست طراحی وب سایت تبلیغاتی آورد.[35]
آی‌فون طراحی وب سایت تبلیغاتی
بازگشت به اپل طراحی وب سایت تبلیغاتی
آی‌مک طراحی وب سایت تبلیغاتی
در سال 1976، وقتی جابز 21 ساله و وزنیاک 25 ساله بود، شرکت رایانه‌ای اپل را در پارکینگ خانواده? جابز، بنیان گذاشتند.[44] اولین رایانه? شخصی‌ای که جابز و وزنیاک به بازار معرفی کردند اپل I نام داشت.[45] قیمت این رایانه که در سال 1976 معرفی شد، 666 دلار و 66 سنت بود.[46] در سال 1977، جابز و وزنیاک رایانه? اپل II را معرفی کردند.[47] در سال 1980، اپل عرضه? اولیه سهام خود را در بازار بورس ارائه کرد و به سهامی عام تبدیل شد. هنگامی که اپل عمومی شد، سرمایه? بیشتری از هر عرضه? اولیه سهام، از زمان شرکت خودروسازی فورد در سال 1956 جذب کرد و بلافاصله تعداد افراد بیشتری (حدود 300 نفر) از هر شرکت دیگری در تاریخ را میلیونر کرد.[48] در همان سال، شرکت اپل، رایانه? اپل III را معرفی کرد که این رایانه به دلیل قیمت زیاد و برخی مشکلات سخت‌افزاری با شکست تجاری در بازار مواجه شد.[49] هم‌زمان با رشد اپل، این شرکت جستجویی را برای یافتن مدیران مستعد که بتوانند آن را در مدیریت توسعه و گسترش، کمک کنند، آغاز طراحی وب سایت تبلیغاتی کرد. در سال 1983، جابز با به چالش‌طلبیدن جان اسکالی که یکی از مدیران پپسی کولا بود، او را تطمیع کرد که به‌عنوان مدیر عامل اپل کار کند. جابز به او گفته بود: «می‌خواهی که باقی زندگی‌ات را به فروختن آب-شکر بگذرانی، یا می‌خواهی شانس این را داشته باشی که دنیا را عوض کنی؟»[50] در همان سال شرکت اپل، رایانه? اپل لیزا را معرفی کرد که با وجود مجهز بودن به واسط گرافیکی کاربر و موشواره از بابت تجاری ناموفق از آب درآمد. یکی از دلایل این عدم موفقیت قیمت گران و کندی آن بود.[51] سال 1984، سال معرفی رایانه? مکینتاش بود. این رایانه دارای پردازشگر موتورولا68?000 با فرکانس کلاک 7?8 مگاهرتز و مجهز به موشواره بود.[52] پس از گذشت حدود دو ماه از معرفی مکینتاش، تنها 50?000 عدد از آن فروخته‌شد که نمایش قدرتمندانه‌ای نبود. حافظه مکینتاش کم بود (128 کیلوبایت) و وجود یک فلاپی کار را با آن سخت می‌کرد. مکینتاش همانند لیزا به واسط گرافیکی کاربر مجهز بود ولی بعضی از ویژگی‌های قدرتمند لیزا مانند مالتی تسکینگ و حافظه 1 مگابایت را نداشت.[53]
نوشتار طراحی وب سایت تبلیغاتی اصلی: آی‌تیونزاستور


جابز در پاسخ به این سوال که چرا برای اتومبیلش پلاک نمی‌گذارد گفت: «چون بعضی اوقات مردم مرا دنبال می‌کنند و اگر پلاک داشته‌باشم آن‌ها می‌توانند محل زندگی‌ام را پیدا کنند. اما الان با وجود نقشه‌های گوگل این کار در حال منسوخ شدن است. پس در واقع حدس می‌زنم فقط به این دلیل است که نمی‌خواهم.»[21] جابز به علت وجود حفره‌ای در قانون وسایل نقلیه در کالیفرنیا مجاز طراحی وب سایت تبلیغاتی به استفاده از اتومبیل بدون پلاک بود. این قانون می‌گوید: «صاحب اتومبیل با یک برند جدید حداکثر به مدت 6 ماه مجاز به استفاده از اتومبیل بدون پلاک می‌باشد.» جابز با یک شرکت اجاره? اتومبیل قراری داشت که اتومبیل مرسدس نقره‌ای SL55 AMG خود را هر 6 ماه با یک نمونه? مشابه تعویض می‌کرد. بدین ترتیب او مجاز به استفاده از اتومبیل بدون پلاک می‌شد.[41]
پس از آن طراحی وب سایت تبلیغاتی تبلیغ، جابز در مک‌ورلد - آی‌ورلد آن سال در سخنرانی‌اش گفت:
فهرست0:00 طراحی وب سایت تبلیغاتی
متن کوتاه شده این تبلیغ به شرح طراحی وب سایت تبلیغاتی زیر است.
آهنگ به کاربران آی‌پاد ارائه دهد که راحت، مطمئن و قانونی بود. صنعت موسیقی نیز با چالش مواجه شد. این صنعت از بیماری خدمات تکثیر غیرمجاز نظیر نپستر، ناتلا، گروکستر و کازا که مردم را قادر می‌ساخت تا آهنگ‌های رایگان تهیه کنند و باعث شده‌بود طراحی وب سایت تبلیغاتی که فروش قانونی سی‌دی‌ها در سال 2002 حدود 9 درصد کاهش پیداکند، متضرر شده‌بود.[21]
پایه‌گذاری شرکت رایانه‌ای اپل طراحی وب سایت تبلیغاتی

در 20 دسامبر 1996 شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ 429 میلیون دلار طراحی وب سایت تبلیغاتی خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت.[63]



خانه پاول و کلارا جابز در لوس آلتوس در کالیفرنیا. استیو جابز شرکت کامپیوتری اپل را همراه استیو وزنیاک و رونالد وین در پارکینگ این طراحی وب سایت تبلیغاتی خانه بنیان نهاد.[42][43]
در اوایل سال طراحی وب سایت تبلیغاتی 2002، شرکت اپل با چالشی جدید مواجه شد. ارتباط یکپارچه بین آی‌پاد، نرم‌افزار آی‌تیونز و رایانه، مدیریت موسیقی‌ها را آسان می‌کرد، اما برای تهیه آهنگ جدید کافی نبود، چرا که باید از این محیط دنج خارج می‌شدید و یک سی‌دی خریداری 

جابز در 323 پتنت طراحی وب سایت تبلیغاتی شرکت اپل حضور داشته‌است. برخی از این پتنت‌ها در زمینه? رایانه رومیزی، آی‌پاد، لپ‌تاپ‌ها، سیستم عامل مکینتاش، مانیتور و کیس و کیبورد و حتی پلکان‌های شیشه‌ای که در فروشگاه‌های اپل دیده می‌شوند، بودند.[88]
اولین محصول یک آی‌پاد با صفحه نمایش پهن طراحی وب سایت تبلیغاتی با کنترل‌های لمسی می‌باشد.
اپل‌استور طراحی وب سایت تبلیغاتی

همچنین نگاه کنید به: شرکت طراحی وب سایت تبلیغاتی اپل




نشان تجاری طراحی وب سایت تبلیغاتی شرکت پیکسار
عرضه? آی‌فون، طرفداران جابز و اپل را طراحی وب سایت تبلیغاتی خیلی خوشحال کرد.[21]



جابز از سال 1997 تا زمان مرگش با دستمزد یک دلار در سال در سمت مدیرعامل برای اپل کار می‌کرد و سال‌های زیادی هیچ پاداشی هم به او تعلق نگرفت.[83] این مسئله باعث شد نام او به‌عنوان «کم حقوق‌ترین مدیر ارشد عملیاتی» در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.[84] البته در مواردی هم از زحمات او با هدایای ارزشمندی تقدیر شد. نظیر جت طراحی وب سایت تبلیغاتی تجاری 90 میلیون دلاری گلف‌استریم و پرداخت مخارج سفر او. که این مبلغ در سال 2010 حدود 248?000 دلار بود.[83]
« به افتخار دیوانه‌ها، سرکش‌ها و دردسرسازان. کسانی که دنیا را جور دیگری می‌بینند. ممکن است بعضی‌ها آن‌ها را دیوانه پندارند، ولی به چشم ما نابغه‌اند. چون دنیا را همان‌هایی تغییر می‌دهند طراحی وب سایت تبلیغاتی که آنقدر دیوانه‌اند که فکر می‌کنند از پس این کار بر می‌آیند.[87] »
در سال 1997 جابز طراحی وب سایت تبلیغاتی از سه بنگاه تبلیغاتی برای ارائه? ایده‌های جدید تبلیغاتی، دعوت به‌عمل آورد. لی کلاو که هم‌اکنون رییس واحد نوآوری شرکت چیات‌دی[واژه‌نامه 32] است، هم یکی از آنان بود و شعار «متفاوت فکر کنید» را ارائه داد.[86]


مصاحبه‌ای خلاصه شده از طراحی وب سایت تبلیغاتی استیو جابز در مورد گرافیک کامپیوتر در سال 1995[70]
متفاوت طراحی وب سایت تبلیغاتی فکر کنید

مایک اسکات[واژه‌نامه 19] (اولین مدیرعامل اپل بین سال‌های 1977 تا 1981) در مورد جابز می‌گوید: «او همیشه بداخلاق و دمدمی مزاج بود. رفتارش در آتاری باعث شد تا او را به شیفت شب منتقل کنند، اما چنین چیزی در اپل امکان نداشت.» مایک مارکولا[واژه‌نامه 20] (نخستین سرمایه‌دار بزرگ، سهام‌دار ارشد و دومین مدیرعامل اپل) نیز در مورد جابز می‌گوید: «او به طراحی وب سایت تبلیغاتی ویژه نسبت به برنامه‌نویسان جوان خشن بود. مسئله? بهداشتی‌اش نیز مطرح بود. همچنان مخالف تمام شواهد بود و اعتقاد داشت که با توجه به رژیم‌های غذایی گیاهی‌اش 
پس از ترک اپل، جابز در سال 1985 با سرمایه? 7 میلیون دلار شرکت رایانه‌ای دیگری را با نام نکست بنیان گذاشت.[56] جابز در سال 1989 کامپیوتر قدرتمند نکست کامپیوتر را ساخت. اگرچه شرکت قادر به طراحی وب سایت تبلیغاتی فروش نکست کامپیوتر در حجم بالا نشد اما این کامپیوتر دارای یک ویژگی بارز بود. اولین مرورگر وب بر روی آن ساخته‌شد.[57] نرم‌افزار نکست کامپیوتر به عنوان مبنای سیستم‌عامل مکینتاش‌های امروزی و آی‌فون می‌باشد.[57] شرکت نکست بعد از هدردادن میلیون‌ها دلار از سرمایه? سرمایه‌گذاران، تولید کامپیوتر را رها می‌کند و به‌جای آن بیشتر بر فروش و توسعه? سیستم‌عامل نکست‌استپ و توسعه? فناوری شئ‌گرا تمرکز می‌کند.[58] نکست‌استپ سیستم‌عاملی بود که برای نکست کامپیوتر به‌وجود آمده‌بود و بعدها به پلتفورم x86 پورت شد.[59]
آی‌تیونزاستور طراحی وب سایت تبلیغاتی

استیو جابز در نهایت پس از دو سال و نیم خدمت در اپل، در ورلد اکسپو سال 2000، واژه? «موقت» را از عنوانش حذف کرد و مدیرعامل دائم شد.[77] از اتفاقات مهم طراحی وب سایت تبلیغاتی پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال 2001،[78] پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال 2003،[79] معرفی آی‌فون در سال 2007[80] و آی‌پد در سال 2010[81] اشاره کرد.


سه شنبه 91 اسفند 22 , ساعت 11:41 صبح

طراحی حرفه ای وب سایت ارزان

تنها با 200 هزار تومان

کلـــــــــــــــیک کنیــــــــــــــد



استیو بهترین شرکت طراحی وب سایت در سال 1974 به هند سفر کرد تا با نیم کارولی بابا[واژه‌نامه 9] (یک گوروی هندی، درگذشت: 1973[23]) از نزدیک دیدار کند.[24] او همراه دوستش دانیل در جستجوی روشنفکری معنوی بود.[25] اما هنگامی که که به هند رسیدند متوجه شدند که او درگذشته‌است.[25] وی پس از یک سفر معنوی هفت ماهه، با سری تراشیده و جامه? سنتی هندی بر تن، به آمریکا بازگشت.[26] استیو در طول این مدت از ال‌اس‌دی استفاده می‌کرد[26] که به گفته? خودش از بهترین کارهای عمرش و دلیل اصلی موفقیت‌هایش بوده‌است.[27]
جابز در سال 1995 در پاسخ به این سؤال که می‌خواهد چه چیزهایی را به فرزندانش منتقل کند، چنین گفت: «تنها می‌خواهم برای آنها به همان خوبی باشم که پدرم برای بهترین شرکت طراحی وب سایت من بود و در تمام مدت زندگی‌ام نیز به این مسئله فکر می‌کنم.»[15]
« همین که فکر می‌کنم به زودی می‌میرم، مهم‌ترین ابزاری است که کمکم می‌کند بهترین گزینه‌ها را بهترین شرکت طراحی وب سایت انتخاب کنم.[36] »


استیو جابز در بخش سوم سخنرانی‌اش در دانشگاه استنفورد درباره? بهترین شرکت طراحی وب سایت مرگ گفت: «هیچ‌کس دوست ندارد بمیرد. حتی کسانی که دوست دارند به بهشت بروند، دوست ندارند بمیرند تا به بهشت برسند. با این حال مرگ مقصد نهایی همه? ماست که کسی تاکنون نتوانسته از آن فرار کند.»[36]


جابز از بهترین شرکت طراحی وب سایت طرفداران بیتلز بود.[37] او در مصاحبه‌ای درباره? بیتلز گفته‌است:


جابز در جایی درباره? پدر و مادرش (پل و کلارا) می‌گوید: «نکاتی در زندگی من وجود دارد که من واقعاً از آن‌ها احساس شرمندگی می‌کنم. من خیلی مودب نبودم و احساسات آن‌ها را جریحه‌دار می‌کردم... من بهترین شرکت طراحی وب سایت نمی‌خواستم کسی بداند که پدر و مادری دارم. می‌خواستم مثل یتیمی باشم که در قطارها در حومه شهر ولگردی کرده‌بود و به هیچ جا نرسیده‌بود، بی اصل و نسب، بدون پیوند و پیشینه.»[21]
در نهایت بهترین شرکت طراحی وب سایت استیو توسط پل رینهولد جابز[واژه‌نامه 3] (تولد: 1922، مرگ: 1993) و کلارا هاگوپیان[واژه‌نامه 4] (تولد: 1924، مرگ: 1986) به فرزندی پذیرفته شد.[9] هنگامی که از «پدر و مادر خوانده?» او سوال شد، جابز با پافشاری پاسخ داد که «پل و کلارا جابز پدر و مادر من بودند». او بعدها در زندگی نامه? خود اظهار داشته که «1?000 درصد آنها پدر و مادر من بودند.»[10] هنگامی که 
استیو دوست نزدیکی به نام دانیل کوتکی[واژه‌نامه 7] در کالج رید داشت. جابز بهترین شرکت طراحی وب سایت و دانیل هر دو به ذن، دیلن و ال‌اس‌دی علاقه داشتند. دانیل از طبقه? مرفه نیویورک بود و به مکتب بودا علاقه داشت. استیو بیشتر وقتش را با دانیل و الیزابت هولمز[واژه‌نامه 8] (دیگر دوست استیو در کالج) می‌گذراند. جابز هرگز به عرفان‌های شرقی، به ویژه مذهب بودایی ذن به دید یک تفریح خیالی و زودگذر متعلق به دوران جوانی نگاه نکرد. او عمق این علاقه‌مندی را لمس کرده‌بود. ذن بر شخصیتش تاثیر گذاشته‌بود. کاتکی در مورد جابز می‌گفت: «استیو خود ذن بود. واقعاً رویش تأثیر گذاشته‌بود. می‌شد آن را در رویکرد مشتاقانه‌اش به زیبایی شناسی غیرتجملی و تمرکز فوق‌العاده‌اش دید.» به خصوص این که او تحت تأثیر شهودگراییِ مذاهب بودایی قرار گرفته بود، طوری که بعدها گفت: «کم کم پی بردم که درک و آگاهیِ بصری، مهم تر از تفکر انتزاعی و تحلیل منطقی است.» با این حال، جنون و دیوانگی او، مانع از رسیدن به آرامش درون و محبت در روابطش بود.[22]
تراشه‌های استفاده شده در دستگاه نهایی را 50 عدد کاهش دهد. متأسفانه، وزنیاک طراحی را به حدی فشرده انجام داده بود که تولید دستگاه نهایی بر روی خط مونتاژهای آن دوران ممکن نبود. با وجود این، جابز به وزنیاک گفت که آتاری تنها 700 دلار از جایزه را پرداخت کرده‌است (در صورتی که تمامی 5?000 دلار جایزه پرداخت شده بود) و پیشنهاد کرد که وزنیاک نیمی از آن یعنی 350 دلار را برای کاری بهترین شرکت طراحی وب سایت که انجام داده بود بردارد.[28] پس از اطلاع یافتن از
4.2 پایه‌گذاری بهترین شرکت طراحی وب سایت شرکت رایانه‌ای نکست
شغل بهترین شرکت طراحی وب سایت ابتدایی
استیو جابز بهترین شرکت طراحی وب سایت در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل سال 2007

مدیریتی، جابز اپل را ترک کرد و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد. از مهمترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که اولین مرورگر وب بر روی آن ساخته‌شد. در سال 1996 شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ 429 بهترین شرکت طراحی وب سایت میلیون دلار خرید. طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت. از اتفاقات مهم پس از این 

استیو پس از انصرافش، در بعضی از کلاس‌های کالج از جمله خوشنویسی شرکت می‌کرد. این هنر در شغل آینده?بهترین شرکت طراحی وب سایت استیو تاثیر به‌سزایی داشت. این هنر به استیو ایده? سبک حروف چندگانه[واژه‌نامه 6] را بخشید، که در کامپیوتر مکینتاش دیده می‌شود.[19] جابز می‌گوید: «اگر در کالج وارد آن کلاس (خوشنویسی) نمی‌شدم، مکینتاش هرگز چندین طرح حروف یا فونت‌های فاصله‌دار مناسب را نداشت. و از آنجایی که ویندوز دقیقاً مکینتاش را کپی کرده‌است، کامپیوتر هیچ کسی این فونت‌ها و طرح‌ها را نداشت.»[21] در زمستان 1974، او به کالیفرنیا بازگشت و به همراه استیو وزنیاک، حضور در جلسات باشگاه کامپیوتر هوم‌برو را آغاز کرد. در همین زمان جابز شغلی به عنوان یک تکنسین در شرکت آتاری، سازنده? رایانه و دستگاه بازی رایانه‌ای که آن روزها محبوب بود، یافت.[19]
بهترین شرکت طراحی وب سایت آبی 40 دلار بود و جابز تصمیم داشت که آن را 150 دلار به فروش
هومستد»[واژه‌نامه 5] در شهر کوپرتینو در کالیفرنیا فارغ‌التحصیل شد و در کالج رید در شهر شهر پورتلند ایالت اورگن ثبت نام کرد، اما بعد از یک نیم‌سال تحصیلی انصراف بهترین شرکت طراحی وب سایت داد.[19] کالج رید، یک کالج هنرهای لیبرال است و پیدایش فردی چون استیو جابز حاکی از پراهمیت بودن این علوم است.[20]

خوان شیبل که هر بهترین شرکت طراحی وب سایت دو 23 ساله بودند نمی‌توانستند فرزندشان را بزرگ کنند. خوان که از یک خانواده مسیحی محافظه‌کار بود، نمی‌توانست خانواده‌اش را متقاعد کند که با یک عرب مسلمان ازدواج کند.[7]








واقعیت، وزنیاک بهترین شرکت طراحی وب سایت در یک مصاحبه در این‌باره گفت که این یک مساله کوچک است. جابز به این پول نیاز داشت و حقیقت را به من نگفت.[29]
محتویات [نهفتن] بهترین شرکت طراحی وب سایت
والتر ایزاکسون در مورد جابز می‌گوید که یادم می‌آید در یک بعد از ظهر آفتابی در باغچه? خانه‌اش نشسته‌بودیم و او راجع به مرگ سخن می‌گفت. او راجع به تجربیاتش در مورد بودا و هند و چهل سال گذشته سخن می‌گفت. او می‌گفت: «اعتقادم به خدا پنجاه پنجاه‌است. در بیشتر زندگی‌ام، احساس می‌کردم باید حیاتی بیشتر از آنچه در مقابل چشمان ماست وجود داشته‌باشد. من دوست دارم فکر کنم که بعد از مرگ چیزی باقی می‌ماند. بهترین شرکت طراحی وب سایت این عجیب است که همه? تجربه و اندک خردمندی که کسب 


معامله جابز به سهام‌دار اصلی والت دیزنی تبدیل شد و به عضویت هیئت مدیره? آن درآمد. در اکتبر بهترین شرکت طراحی وب سایت 2003 سرطان جابز تشخیص داده شد و در اوت 2011 از سمت مدیرعاملی اپل استعفا داد. تیم کوک، از مدیران ارشد اپل، مدیرعامل شد و جابز به عنوان رئیس هیئت مدیره انتخاب شد. استیو جابز در نهایت بر اثر عوارض ناشی از سرطان لوزالمعده، در تاریخ چهارشنبه 5 اکتبر 2011 در سن 56 سالگی درگذشت.
زندگی بهترین شرکت طراحی وب سایت شخصی

استیو جابز در 24 فوریه سال 1955 در سان‌فرانسیسکو از مادری به نام خوان کارول شیبل[واژه‌نامه 1] که یک آلمانی-سوییسی بود[5][6] و پدری سوری[7] و مسلمان[7] به نام عبدالفتاح جان جندلی[واژه‌نامه 2] که هردو دانشجو بودند زاده شد.[8] گاهی از جابز به واسطه? سوری‌بودن پدرش به عنوان یک آمریکایی عرب یاد می‌شود.[7] کارول و عبدالفتاح در آن زمان هنوز با هم ازدواج نکرده‌بودند.[8] هنگامی که استیو به دنیا بهترین شرکت طراحی وب سایت آمد جندلی و دوستش 

در سال 1984، جابز یک عمارت با معماری مستعمراتی اسپانیایی که 1?600 متر مربع وسعت و 14 اتاق خواب داشت را خرید. این عمارت که به خانه? جکلینگ[واژه‌نامه 18] شهرت داشت، به دست جورج واشنگتن اسمیت طراحی شده‌بود و در وودساید، بهترین شرکت طراحی وب سایت کالیفرنیا قرار داشت. جابز ده سال در این عمارت در حالت تقریباً بدون اثاث زندگی کرد.[13]
در سال 1982 بهترین شرکت طراحی وب سایت میلادی، جابز آپارتمانی در سن رموی نیویورک خرید. او با کمک آی. ام. پی، سال‌ها هزینه کرد که این آپارتمان را که در دو طبقه? بالایی برج شمالی این مجتمع قرار گرفته، بازسازی کند. اما با تمام این احوال، او و خانواده‌اش هرگز به این آپارتمان نقل‌مکان نکردند و در نهایت آن را به بونو خواننده? گروه یوتو فروخت.[13]
جابز در سال 2010 گفت: «ما بیتلز را دوست داریم و مفتخر و هیجان زده هستیم بهترین شرکت طراحی وب سایتاز این که ورود آن‌ها را به آی‌تیونز خوش‌آمد بگوییم. راه سخت و پرپیچ و خمی بود که به آن رسیدیم. از بیتلز و ای‌ام‌آی متشکر هستیم. هم‌اکنون رویایی را که از 10 سال پیش و در زمان آغاز آی‌تیونز داشتیم، محقق شد.»[39]
برساند. جابز می‌گوید حدود 100 جعبه آبی ساختیم و تقریباً همه را فروختیم. بعدها جابز گفت: «من 100 درصد از این مسئله بهترین شرکت طراحی وب سایت مطمئنم که اگر آن جعبه‌های آبی نبود، اپلی هم وجود نداشت. من و وزنیاک یاد گرفتیم که چگونه با هم کار کنیم. ما اطمینان پیدا کردیم که می‌توانیم مسایل فنی را حل کرده و واقعاً چیزی تولید کنیم.»[21]
استیو جابز پس از افتتاح آی‌تیونزاستور و مبارزه با بهترین شرکت طراحی وب سایت دانلود غیرقانونی آهنگ‌ها گفت:


استیو 5 ساله بود، خانواده? جابز از سان‌فرانسیسکو به مانتین ویو در کالیفرنیا بهترین شرکت طراحی وب سایت نقل مکان کردند.[11] مانتین ویو در دره? سیلیکون قرار داشت. استیو فرزند دره بود و روح و انرژی دره? سیلیکون بر اعماق وجود استیو تأثیر گذاشت.[12] بعدها، پل و کلارا دختری به نام پتی را به فرزندخواندگی پذیرفتند.[13] پل جابز که یک مکانیک ماهر کارخانه? ساخت لیزر بود،[14] مقدمات ابتدایی الکترونیک و طریقه? کار با دست‌ها را به پسرش آموزش داد.[11] کلارا جابز یک حسابدار بود[14] و به استیو خواندن را پیش از رفتن به مدرسه آموخت.[11]


در 18 مارس 1991، جابز 36 ساله با «لورن پاول»[واژه‌نامه 13] که 27 سال سن داشت و در آن زمان دانشجوی رشته? MBA در دانشگاه استنفورد بود، ازدواج کرد. بهترین شرکت طراحی وب سایت این زوج صاحب سه فرزند به نام‌های ریدپاول، ارین سینا و اوه[واژه‌نامه 14] به ترتیب در سال‌های 1995،1991 و 1998 شدند.[32]






در سال 1971 استیو وزنیاک، تحت تاثیر مقاله‌ای جعبه? آبی[واژه‌نامه 10] را ساخت. جعبه? آبی سیستمی بود که می‌توانست با تکرار تن‌هایی، سیگنال‌ها را در شبکه AT&T مسیردهی کند و بهترین شرکت طراحی وب سایت این امکان را فراهم می‌کرد که به شکل رایگان تماس راه دور برقرار شود. وزنیاک در مورد آن می‌گوید: «تا به حال مداری نساخته‌بودم که اینقدر به آن افتخار کنم. هنوز هم فکر می‌کنم که کارم معرکه بود.» استیو جابز هم ایده فروش آن را مطرح کرد. قیمت تمام شده ساخت هر جعبه?



حاصل 40 مصاحبه و گفتگو با جابز بود. این گفتگوها گاهی به شکل رسمی، گاهی با قدم‌زدن و گاهی نیز به صورت تلفنی بود. طی این دو سال او شدیداً با من صمیمی شد. در طول این مدت من با بیش از صد بهترین شرکت طراحی وب سایت نفر از دوستان، خویشاوندان، رقبا و دشمنان او مصاحبه کردم.»[21] پس از مرگ استیو جابز، تصمیم گرفته‌شد این کتاب زودتر از موعدش و در تاریخ 24 اکتبر 2011 منتشر شود.[33]
مدل من در تجارت بیتلز است. آن‌ها گروهی بودند که مانع انرژی منفی یکدیگر می‌شدند و بهترین شرکت طراحی وب سایت یکدیگر را به تعادل می‌رساندند. عملکرد جمعی آنها بالاتر از جمع تک تک افراد گروه بود. کارهای بزرگ در کسب و کار، نه به واسطه توانمندی‌های فردی، بلکه با عملکرد تیمی به سرانجام می‌رسد.[38]
در زندگی‌نامه? غیرمجاز «بازگشت مجدد استیو جابز»، نویسنده? این کتاب «آلن دویستچ‌من»[واژه‌نامه 15] درباره? دیدارهای عاشقانه? جابز با جون بائِز می‌نویسد. دویستچ‌من با نقل قول آوردن از الیزابت هولمز می‌نویسد: «من اعتقاد داشتم که جابز بیشتر به این دلیل عاشق بهترین شرکت طراحی وب سایت جون بائز شده که این زن زمانی معشوقه? باب دیلن 

جابز برنامه‌های غذایی مختلفی مانند رژیم گیاه‌خواری یا میوه‌خواری را آزمایش کرد. بهترین شرکت طراحی وب سایت در یکی از این برنامه‌های غذایی میوه‌خواری بود، که نام اپل (سیب) را برای شرکتش برگزید. به نظر او این نام «زنده و شوخ و آرام‌بخش» بود.[35]
بوده‌است.»[13] در کتاب «اسطوره: استیو جابز» نوشته? «جِفری اس. یانگ»[واژه‌نامه 16] و «ویلیام اِل. سیمون»،[واژه‌نامه بهترین شرکت طراحی وب سایت 17] نویسندگان به این مسئله اشاره می‌کنند که جابز ممکن بود با جون بائز ازدواج کرده باشد اما سن او در آن زمان (41) نشان می‌دهد که احتمالاً آن زوج نمی‌توانستند بچه دار شوند.[13]
سفر معنوی بهترین شرکت طراحی وب سایت
دوران ابتدایی برای استیو خسته‌کننده بود. معلم کلاس چهارم در موفقیت‌های بعدی او نقش زیادی داشت. وی بود که او را با توانایی‌هایش آشنا کرد، جابز بعدها از او به عنوان یک قدیس یاد می‌کرد. او باعث شد که استیو کلاس پنجم را به صورت جهشی طی کند و دوره? ابتدایی را یک سال زودتر به اتمام برساند.[18] استیو همیشه در سخنرانی‌های اچ‌پی در پالو آلتو شرکت می‌کرد و بعدها به استخدام همان‌جا درآمد و به عنوان کارمندان تابستانی همراه استیو وزنیاک کار می‌کردند.[13] استیو در سال 1972، از «دبیرستان بهترین شرکت طراحی وب سایت 
یادگیری بهترین شرکت طراحی وب سایت
باید تا جوانی هست بهترین شرکت طراحی وب سایت هرچه می‌توانم این فکرها را به انجام برسانم.»[35] او در سال 2005 در سخنان معروفش در دانشگاه استنفورد دیدگاه‌هایش را درباره? مرگ و زندگی و کوتاهی عمر به خوبی روشن کرد:
پدر و مادر بیولوژیکی جابز، در ژوئن 1957 صاحب فرزند دیگری به نام مونا (مونا سیمپسون) شدند.[16] جابز برای اولین بار مونا را در سن بهترین شرکت طراحی وب سایت 27 سالگی ملاقات کرد.[17]
جابز به جان اسکالی، مدیرعامل پیشین شرکت اپل، در زمینه? کوتاهی عمر گفته بود: «همه? ما زمان و فرصت کوتاهی روی زمین داریم. برای بهترین شرکت طراحی وب سایت همین ما فقط فرصت داریم که یکی دو کار را به انجام برسانیم. هیچ کس نمی‌داند چه قدر زندگی می‌کند. من هم نمی‌دانم. اما احساس می‌کنم 





4. بهترین شرکت طراحی وب سایت
7 مسئله بهترین شرکت طراحی وب سایت سلامتی


والتر ایزاکسون بهترین شرکت طراحی وب سایت می‌گوید که جابز در سال 2004 با او تماس گرفت و از او خواست که زندگی‌نامه‌اش را بنویسد. ایزاکسون در ابتدا قبول نکرد و گفت: «یک یا دو دهه دیگر که بازنشست شدید این کار را انجام خواهم‌داد.» اما سرانجام پس از گفتگوهایی که با جابز و همسرش لورن داشت، این مسئولیت را پذیرفت. او می‌گوید: «این زندگی‌نامه 

جابز طی مصاحبه‌ای که در سال 1985 انجام داد، در بخشی از پاسخ به این سوال که \"پول برای تو چه معنایی دارد؟\" پاسخ داد که «دوست ندارد بعد بهترین شرکت طراحی وب سایت از مرگش حجم زیادی از اموال به فرزندانش برسد، چرا که باعث تباهی زندگی آن‌ها می‌شود.»[40]
استیو جابز بهترین شرکت طراحی وب سایت یک گیاه‌خوار بودایی بود.[1] به گفته بی‌بی‌سی او یک میلیاردر هیپی بود. او یک دانشجوی مو بلند انصرافی از کالج بود که آرزوهای بی‌نهایت داشت. او به شکلی الهام شده کمال‌طلب بود و روحیه? قلدرمآبانه داشت.[34]

فرزند اول جابز «لیزا برنان جابز»[واژه‌نامه 11] بود،[30] مادر لیزا، «کریس ان برنان»،[واژه‌نامه 12] نخستین دوست جدی استیو بود. لیزا در حالی در سال 1978 به دنیا آمد که بهترین شرکت طراحی وب سایت آن‌ها هنوز ازدواج نکرده بودند. جابز تا مدت‌ها پدری لیزا را انکار می‌کرد،[31] اگرچه بعدها آن را پذیرفت.[30]
شده، از بین برود. واقعاً دلم می‌خواهد بهترین شرکت طراحی وب سایت که بعد از مرگ چیزی باشد.» او مدتی ساکت ماند و سپس گفت: «شاید مانند یک کلید روشن و خاموش. کلید را می‌زنی و رفته‌ای. شاید به خاطر همین است که دوست ندارم محصولات اپل کلید روشن و خاموش داشته باشند.»[35]

مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال 2001، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال 2003، معرفی آی‌فون در سال 2007 و آی‌پد در سال 2010 اشاره کرد. جابز در سال 1986 یک گروه گرافیکی (که توسط جابز پیکسار نامیده‌شد) را از بخش گرافیک کامپیوتر لوکاس فیلم خرید. این شرکت توانست فیلم‌های پویانمایی موفقی بسازد. در سال 2006 شرکت والت دیزنی، شرکت بهترین شرکت طراحی وب سایت پیکسار را خرید. پس از این 
استیو جابز هنگام بهترین شرکت طراحی وب سایت معرفی آی‌فون 4 به دمیتری مدودف
جابز پس از بازگشت از هند، به آتاری بازگشت. وظیفه? او ساختن یک برد الکترونیکی برای یک بازی شرکت آتاری (به نام Breakout) بود. بر طبق گفته? نولان باشنل جایزه‌ای 100 دلاری به ازای هر تراشه‌ای که در فرایند طراحی از دستگاه اصلی حذف می‌شد، داده می‌شد. استیو که علاقه و دانش اندکی در طراحی مدارهای الکترونیکی داشت، با استیو وزنیاک قول و قراری گذاشت که اگر وزنیاک بتواند مداری با حداقل تعداد تراشه‌ها طراحی کند، جایزه‌ای که از آتاری دریافت می‌کنند را بین خودشان تقسیم نمایند. این پروژه بهترین شرکت طراحی وب سایت انجام شد و با وجود حیرت فراوان مسوولین آتاری، وزنیاک توانست که تعداد 
دیدگاه‌ها بهترین شرکت طراحی وب سایت

ستیون پاول جابز (به انگلیسی: Steven Paul Jobs)‏ (زاده? 24 فوریه? 1955 در سان‌فرانسیسکو — درگذشته? 5 اکتبر 2011 در پالوآلتو)[4] کارآفرین، بهترین شرکت طراحی وب سایت مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود. در سال 1976، جابز 21 ساله به همراه دوستش استیو وزنیاک 26 ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانه? شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت و پس از آن در سال 1977 اپل II را راهی بازار کرد. در سال 1985 طی یک اختلاف


سه شنبه 91 اسفند 22 , ساعت 11:34 صبح

طراحی حرفه ای وب سایت ارزان

تنها با 200 هزار تومان

کلـــــــــــــــیک کنیــــــــــــــد



معادل 65 طراحی وب سایت در کرج میلیارد دلار برآورد شده بود. در مجموع، ثروت خانواده گیتس بعد از خانواده والتون وارثان وال مارت و بنیانگذارش سم والتون در رتبه دوم قرار دارد. در ژانویه 2007 مجله فورچون اعلام کرد که ثروت کارلوس اسلیم، میلیاردر مکزیکی، از ثروت بیل گیتس پیشی گرفته بوده است.
1 زندگی‌نامه طراحی وب سایت در کرج
زندگی‌نامه طراحی وب سایت در کرج [ویرایش]

قرن بیست و یکم تمام مردم دنیا به آموزش و بهداشت دسترسی داشته باشند. این موسسه مبلغ 3.6 میلیارد دلار به بهداشت جهانی، 2 میلیارد دلار به توسعه طراحی وب سایت در کرج آموزش درمناطقی که سطح درآمد مردم پایین می‌باشد اهدا کرده است که در آمریکا و کانادا به صورت اهدا کامپیوتر و دسترسی به اینترنت برای همگان در کتابخانه‌های عمومی بوده است.

پیشه رئیس مایکروسافت (غیر اجرایی)، همکاری چرخی بنیاد بیل و ملیندا گیتس، مدیر برکشایر هاتاوی، مدیر ارشد اجرایی شرکت سرمایه گذاری آبشار طراحی وب سایت در کرج
طراحی وب سایت در کرج گفتاوردها
گیتس مری طراحی وب سایت در کرج ماکسول

همسر ملیندا گیتس طراحی وب سایت در کرج

طراحی وب سایت در کرج بنیاد بیل و ملیندا گیتس
William H. طراحی وب سایت در کرج Gates and Christos H. Papadimitriou, Bounds for sortingby prefix reversal, Discrete Mathematics 27 (1979), 47–57. \"Bounds for Sorting by Prefix Reversal.\"
گیتس در مدرسه? لیک ساید طراحی وب سایت در کرج شروع به تحصیل کرد. سپس به علاقه خود به نرم‌افزار پی برد و برنامه‌نویسی را در سن 13 سالگی شروع کرد.
برای دیگر طراحی وب سایت در کرج کاربردها، BG (ابهام‌زدایی) را ببینید.


شرکت مایکروسافت طراحی وب سایت در کرج درآمدی معادل 39.79 میلیارد دلار در پایان سال مالی 2005 داشته‌است و در حدود 61 هزار نفر کارمند در بیشتر از 102 کشور جهان دارد. در پانزدهم جون سال 2006 شرکت مایکروسافت اعلام کرد که در ماه جولای 2008 بیل گیتس از کار روزمره شرکت به منظور صرف زمان بیشتر در کار سلامت جهانی و آموزش در بنیاد بیل و ملیندا گیتس کنار خواهد رفت. بعد از ماه جولای 2008 بیل دوباره به‌عنوان مدیر شرکت مایکروسافت و مشاور پروژه‌های توسعه کلیدی مایکروسافت باز خواهد گشت. دو سال فرصت لازم برای جابجایی تضمینی بر جابجایی آرام و با برنامه‌ای در وظایف روزانه بیل 


در سال 1973 گیتس وارد دانشگاه هاروارد شد و با استیو بالمر مدیر اجرایی حال حاضر مایکروسافت آشناشد. در هاروارد گیتس نسخه‌ای از زبان برنامه‌نویسی بیسیک را برای طراحی وب سایت در کرج اولین میکروکامپیوتر نوشت.

گفتاوردها [ویرایش] طراحی وب سایت در کرج

فرزندان 3 طراحی وب سایت در کرج


بنیاد بیل و طراحی وب سایت در کرج ملیندا گیتس [ویرایش]
مقاله در ترکیبیات طراحی وب سایت در کرج [ویرایش]

محل زندگی مدینا، طراحی وب سایت در کرج واشینگتن، ایالات متحده آمریکا 
طراحی وب سایت در کرج مایکروسافت
بر پایه? مجلّه فوربس بیل گیتس در سال 2008 میلادی، سومین مرد ثروتمند جهان پس از وارن بافت سرمایه‌دار آمریکایی و کارلوس اسلیم بازرگان مکزیکی است.[1] وی تا پیش از این بین سالهای 1995 تا 2007 میلادی ثروتمندترین مرد جهان طراحی وب سایت در کرج بود و دارایی‌های او 
بیل گیتس در 28 اکتبر سال 1955 متولد شد و در کنار دو خواهرش در سیاتل رشد کرد. گیتس در خانواده‌ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی در تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل بود و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضای هیأت مدیره? یونایتد وی اینترنشنال (United Way International) بود که در امور خیره نیز فعالیت طراحی وب سایت در کرج داشت.
ویلیام هنری گیتس سوم (به انگلیسی: William Henry Gates III)‏ سرشناس به طراحی وب سایت در کرج بیل گیتس در 28 اکتبر 1955 میلادی در سیاتل، مرکز ایالت واشنگتن آمریکا زاده شد. او و پل آلن شرکت مایکروسافت را پایه ریزی نمودند. گیتس به‌عنوان مدیر عامل و مدیر معماری نرم‌افزار در شرکت مایکروسافت فعّالیّت کرده‌است و دارای بیشترین سهام (معادل 8?) می‌باشد.
بیل گیتس در دنیا به‌عنوان بنیان‌گذار تحول در رایانه‌های شخصی بسیار مشهور است. نحوه تجارت بیل گیتس به دلیل اینکه قدرت رقابت را از رقیبان سلب کرده‌است همواره مورد انتقاد بوده‌است و در زمان هایی نیز از او به این دلیل شکایت شده‌است. گیتس همواره تلاشهای خیرخواهانه متعددی را نیز تعقیب کرده‌است و در این راستا بنیاد بیل و ملیندا گیتس طراحی وب سایت در کرج را در سال 2000 تأسیس کرده‌است.
شد. آنها شروع به ساخت طراحی وب سایت در کرج نرم‌افزار برای کامپیوترهای خانگی کردند. افق دید گیتس برای محاسبات شخصی محور موفقیت‌های شرکت مایکروسافت شد.

بیل گیتس در ژانویه 1994 میلادی با خانم ملیندا فرنچ از کارمندان مایکروسافت ازدواج کرد. ملیندا اهل دالاسطراحی وب سایت در کرج در ایالت تگزاس آمریکا است. این زوج دارای سه فرزند به نامهای جنیفر کاترین گیتس (1996 میلادی)، روری جان گیتس (1999 میلادی) و فوب ادل گیتس (2002 میلادی) هستند.

مایکروسافت طراحی وب سایت در کرج [ویرایش]

با مدیریت بیل طراحی وب سایت در کرج گیتس، مأموریت گیتس برای گسترش نرم‌افزار و آسان‌تر شدن آن و کم هزینه‌تر و دلپذیر شدن آن برای استفاده کنندگان کامپیوتر به پیشرفت خود ادامه داد. کمپانی به اهداف بلند مدت می‌اندیشید و در سال 2005 در آمدی نزدیک به 6.2 میلیارد دلار برای تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرده‌است.
دلار در سال می‌باشد. همچنین در بین دارایی‌های بیل گیتس، مجموعه‌ای از نوشته‌های لئوناردو داوینچی موجود می‌باشد که او در سال 2004 به مبلغ طراحی وب سایت در کرج 30.8 میلیون دلار در یک حراجی خریداری کرده‌است.

در سال دوم دانشگاه را رهاکرد تا تمام انرژی خود را صرف مایکروسافت کند. شرکتی که او در سال 1975 با دوست دوران کودکی خود پل آلن آغاز کرده‌بود بر این باور استوار بود که کامپیوتر به وسیله‌ای طراحی وب سایت در کرج ارزشمند بر روی هر میزی و در هر خانه‌ای تبدیل خواهد 
سیاتل، طراحی وب سایت در کرج واشنگتن
والدین ویلیام طراحی وب سایت در کرج اچ گیتس
اما مدرسه، جذابیت این غول الکترونیکی را برای شاگردان دست کم گرفته بود.این شاگردان، بیل گیتس، پل آلن که دو سال از گیتس بزرگ‌تر بود و چند تای دیگر از دوستان بودند که همگی در حال حاضر از برنامه‌نویسان ارشد مایکروسافت هستند. طراحی وب سایت در کرج

نوشتار اصلی: بنیاد بیل طراحی وب سایت در کرج و ملیندا گیتس
ملیت آمریکایی طراحی وب سایت در کرج
نوشتار اصلی: طراحی وب سایت در کرج مایکروسافت


گیتس خواهد بود.در ماه جون 2006، ری اوزی در شغل سابق گیتس به‌عنوان طراحی وب سایت در کرج مدیر طراح نرم‌افزار برگزیده شد و در کنار گیتس مشغول به کار در زمینه معماری تکنیکی و مسئول محصولات حذف شده شد. کرگ موندی به‌عنوان مدیر تحقیقات و مسئول برنامه ریزی در شرکت مایکروسافت برگزیده شد و در کنار بیل گیتس کار می‌کند .
زادروز 28 اکتبر طراحی وب سایت در کرج 1955
بیل گیتس در ترکیبیات و علوم کامپیوتر نظری کار کرده است و چنانچه در ریاضیات بود ممکن بود محقق سرشناسی در ترکیبیات و علوم کامپیوتر نظری شود. به گفته? لایوش (Lajos) مقاله زیر نوشته منسوب به بیل گیتس است که در آن نا مساوی ای اثبات شده و هنوز تنها کار در آن زمینه (برای مرتب سازی پنکیک [1] ) است. بیل گیتس و پاپادیمیتریو کران‌های بالا و پایین مورد نظر را در حدی طراحی وب سایت در کرج بهبود بخشیده اند که در حال حاضر هم بهترین کران‌ها هستند : (منبع: خبرنامه? مرکز تحقیقات فیزیک نظری و ریاضیات شماره? 41 [2].)


6 منابع طراحی وب سایت در کرج



در همین جا بود که هسته? اولیه? مایکروسافت طراحی وب سایت در کرج شکل گرفت.در بهار سال 1968 میلادی مدرسه تصمیم گرفت که دانش آموزان را با پدیده‌ای جدید که به تازه‌گی در دنیا شکل گرفته‌بود یعنی کامپیوتر آشنا کند.کامپیوترها هنوز بزرگ‌تر و گران‌تر از آن بودند که مدرسه بتواند خریداری کند. به همین منظور مدرسه صندوقی را برپا کرد و اعلام کرد که برای اجاره? یک سال کامپیوتر PDP-10 ساخت شرکت DEC، کمک کنید. پول زیادی بیشتر از هزینه? اجاره یک سال جمع‌شد. 

4 مقاله در ترکیبیات طراحی وب سایت در کرج

آدرس ایمیل بیل گیتس طراحی وب سایت در کرج بطور گسترده‌ای در دنیا پخش شده‌است و در حدود 4 میلیون ایمیل در سال 2004 دریافت کرده‌است که بیشتر آنها اسپم می‌باشند. به گفته او در بین ایمیلهای دریافتی تعداد زیادی مربوط به پیشنهادهایی برای پولدار شدن می‌باشد که اگر آزاردهنده نباشند حداقل خنده‌دار است.
بیل طراحی وب سایت در کرج گیتس


بیل طراحی وب سایت در کرج گیتس
محتویات [نهفتن] طراحی وب سایت در کرج 
وبگاه طراحی وب سایت در کرج
گیتس تمام منافع حاصل از دو کتاب خود را به موسسات غیر انتفاعی که استفاده از تکنولوژی طراحی وب سایت در کرج در آموزش و افزایش مهارت‌ها را حمایت می‌کردند اختصاص داده‌است. بشر دوستی در نزد گیتس از اهمیت بالایی برخوردار است. او و همسرش ملیندا، موسسه خیریه‌ای را با سرمایه 28.8 میلیارد دلار ایجاد کردند تا فعالیتهای بشردوستانه را در زمینه‌های بهداشت جهانی و آموزش حمایت کنند با این امید که در
بیل گیتس طراحی وب سایت در کرج

تصویر بیل گیتس که طراحی وب سایت در کرج در سال 1977 به دلیل تخلف رانندگی، ثبت شده‌است.
در سال 1999، گیتس کتاب «Business @ the Speed of Thought» را نوشت، کتابی که نشان می‌دهد کامپیوتر چگونه می‌تواند در تجارت و کسب و کار مشکلات کاربران را حل کند. این کتاب به 25 زبان ترجمه طراحی وب سایت در کرج شده‌است و در بیش از 60 کشور موجود می‌باشد. این کتاب در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ها در روزنامه? نیویورک تایمز، یو اس ای تودی، وال استریت ژورنال و فروشگاه اینترنتی آمازون قرارگرفت. کتاب پیشین گیتس به نام «The Road Ahead» که در سال 1995 مننتشر شده بود برای 7 هفته متوالی حائز رتبه? اول در روزنامه نیویورک تایمز شد.

ما همیشه درباره اتفاقاتی که در دو سال آینده رخ خواهد داد، اغراق می کنیم، اما آنچه که در 10 سال آینده رخ خواهد داد را خیلی کم تخمین می زنیم. هرگز اجازه ندهید که رکود و سکون به سراغتان بیاید.[2] طراحی وب سایت در کرج
خانه بیل گیتس طراحی وب سایت در کرج یکی از مدرن‌ترین و گران‌ترین خانه‌های جهان بوده که در کنار تپه می‌باشد و منظره‌ای رو به دریاچه واشنگتن در مدینا واقع در واشنگتن دارد. بر طبق برآورد مجموعه خانه و زمینش معادل 125 میلیون دلار ارزش دارد و مالیات آن در حدود 1 میلیون
مجموعه‌ای از گفتاوردهای مربوط به بیل گیتس در ویکی‌گفتاورد طراحی وب سایت در کرج موجود است.

بیل گیتس و طراحی وب سایت در کرج همسرش ملیندا گیتس در ژوئن سال 2009 میلادی


<      1   2   3   4   5      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ